اینجا خبرهایی هست

مرجع خبری پرپسولیس : حساسیت بازی پرسپولیس – سپاهان خیلی ها از جمله پنجعلی ، پیوس ، مهدوی کیا و بزیک را به ورزشگاه کشیده بود که تصویر آنها از تلویزیون پخش شد اما تصویر چند نفر هم پخش نشد.

یکی از آنها احمدرضا عابدزاده بود ، چهره ای که به طور ناخودآگاه یک سوژه است و هر تصویربرداری را به سمت خود می کشد. تصویر عابدزاده چرا پخش نشد؟ بعضی این مسئله را با موجی که در میان فوتبال دوستان و ورزش دوستان درپی فوت ناصر حجازی به راه افتاد مرتبط می دانند.

عابدزاده چندی پیش در نظرسنجی برنامه نود همراه دایی ، پروین و حجازی و بالاتر از آنها عنوان محبوب ترین چهره های فوتبال ایران را به خود اختصاص دادند.

بعضا مطرح شده است که عزیمت عابدزاده به آمریکا و صحبت او با یکی از شبکه های ایرانی آن سوی آب ، در این مسئله موثر بوده است.

و اما دلیل پخش نشدن تصویر حبیب کاشانی چه بود؟ در این باره هم نظرات مختلفی مطرح می شود. پخش نشدن تصویر کاشانی سابقه نداشته است. بعضی این مساله را به اتفاقات سیاسی اخیر و همراهی کاشانی با “الف.میم” مرتبط می دانند که باعث مطرح شدن نام وی برای وزارت ورزش شده است.

بعضی هم این مساله را ناشی از برخورد کاشانی با برنامه های تلویزیون به وِیژه برنامه نود می دانند که یک جورهایی آن را بایکوت کرده است. اما یکی دیگر از کسانی که تصویرش پخش نشد ، آتیلا حجازی بود که به نشانه قدردانی از هواداران پرسپولیس برای تماشای بازی آمده و میان پرسپولیسی ها نشسته بود.

آخرین باری که پخش نشدن تصویر یک فوتبالی خبرساز شد مربوط به ممنوعیت پخش آیتم برنامه نود در دوران بیماری مرحوم ناصر حجازی بود که سر و صداهای بسیاری را به پا کرد و اکنون نیز این ماجرا ابعاد وسیع تری به خود گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)