پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا سرمربیگری ستارگان میلان برای بازی با پیشکسوتان پرسپولیس را نپذیرفت.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ستارگان میلان 7 آذر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با توجه به برنامه‌ریزی پرسپولیسی‌ها مسئولان ستارگان نظر خود را مبنی بر مربیگری بارسی و ماسارو در دیدار مقابل ستارگان پرسپولیس تغییر دادند و  قرار بر این شد این دو بازیکن  سابق میلان 90 دقیقه به میدان بروند و یک مربی بزرگ ایتالیایی همراه با ستارگان به ایران سفر کند.

پس از اینکه ساکی به دلیل حضور در تورنمنت چند جانبه از حضور در ایران عذرخواهی کرد مسئولان میلان با چزاره مالدینی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا مذاکراتی کردند که او نیز به دلیل برخی مشکلات خانوادگی اعلام کرد که نمی‌تواند به تهران سفر کند.

 

او در جلسه تمرینی ستارگان میلان اعلام کرده که حتما از پائولو مالدینی پسرش که قرار است همراه ستارگان به ایران بیاید درباره ایران، تهران و بازی پرسپولیس و خاطراتش سوال‌هایی خواهد کرد تا بتواند با ایران بیشتر آشنا شود.

البته قرار است در صورتی که بازی ستارگان میلان و پرسپولیس با رضایت خاطر میلانی ها برگزار شود ساکی و چزاره مالدینی برای حضور در یک دوره کلاس آموزشی به ایران سفر کنند اما زمان این سفر فعلا مشخص نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)