مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی به فیزیوتراپی خود ادامه می دهد.

 

وجیه الله چشمه سری درباره آخرین وضعیت سرخپوشان گفت: علی کریمی از امروز در اختیار تیم قرار گرفت. در این مدت با کادر پزشکی تیم ملی در ارتباط بودیم و دکتر خانلری به صورت مکتوب آخرین وضعیت او را گزارش کرد.

عضله ران کریمی از دو نقطه داخلی و خارجی درگیر شده بود که MRI التهاب خارجی ران را نشان می داد. از آنجا که کریمی در بازی تیم ملی حاضر نبود، شرایطش رو به بهبود است و برنامه های فیزیوتراپی ادامه دارد، اما تصمیم نهایی درباره بازی با مس متعاقبا اعلام می شود.

وی افزود: از خبرهای خوب این است که هادی نوروزی پیشرفت راضی کننده ای دارد. او برنامه نرم دویدن داشت و بعدازظهر به فیزیوتراپی می رود و اگر کار همینطور پیش برود به خواست خدا از فردا در تمرینات تیمی شرکت می کند.

پزشک پرسپولیس ادامه داد: حمیدرضا علی عسگری هم برنامه های تمرینی و فیزیوتراپی خاصی را دنبال می کند. وضعیت او برای بازی با مس مشخص خواهد شد چون استراتژی اصلی، بهبودی کامل نفرات مصدوم است.

چشمه سری خاطر نشان کرد: دلیل نرم دویدن سیف الهی هم آسیب دیدگی مختصری بود که از ناحیه کشاله در بازی امیدها برای او پیش آمد و تصمیم گرفتیم به او فشار نیاید تا آن مسئله برای وی مشکل جدی وجود نیاورد.

وی در مورد وضعیت علیرضا محمد گفت: محمد تمرینات خود را با جدیت دنبال می کند. فقط برای جلوگیری از بازگشت آسیب دیدگی در تمرینات درگیرانه شرکت نمی کند. بعد از بازی با مس شرایط او و اولادی را بررسی می کنیم تا زمان بازگشت آنها به میادین مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)