پرسپولیس نیوز : مدرسه ایتالیایی‌ها در تهران، با ارسال نامه‌ای خواهان حضور در بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان شده‌اند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مدرسه ایتالیایی‌ها در تهران با ارسال نامه‌ای با توجه به برگزاری بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان توسط باشگاه، تقاضا کردند که شرایط حضور دانش آموزان این مدرسه در ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار فراهم شود.

 

یک پیروزی دیگر برای جوانان پرسپولیس
تیم جوانان پرسپولیس در ادامه پیروزی‌های خود این هفته برابر جوانان فولاد ماهان به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کرد.

 تیم جوانان پرسپولیس این بازی را با گل‌های امیر حسین نشاط‌جو، مهرداد زارع و سید حسین حسینی به سود خود پایان داد و آماده می‌شود که فردا از ساعت 14 در زمین فجر واقع در خزانه به مصاف این تیم برود.

مجید پروین درباره شرایط تیم خود گفت: با این پیروزی در مکان ششم جدول قرار گرفته‌ایم و در فاصله سه امتیازی راه آهن قرار داریم. فکر می‌کنم با نتایجی که در هفته آینده به دست می‌آوریم راه آهن را بگیریم و امیدوارم فصل را در مکان‌های سوم یا چهارم تمام کنیم.

وی ادامه داد: فولاد ماهان در بازی رفت در زمین خودش با ترفندهایی که داشتند ما را بردند اما الان شرایط تیم ما فرق کرده است. خوشبختانه حسین کامیاب هم بعد از چند مرحله معاینات پزشکی از نظر قلبی سالم اعلام شد و دوباره به تیم برگشت. در بازی قبل دو، سه دقیقه به او بازی دادیم که دیدم آماده است و احتمالا برابر فجر از او استفاده می‌کنیم.

نونهالان و نوجوانان از جمعه شروع می‌کنند
تیم‌های نونهالان و نوجوانان پرسپولیس از روز جمعه رقابت‌های خود در نیم فصل دوم را آغاز خواهند کرد.
 تیم نوجوانان پرسپولیس که در حال حاضر در مکان دوم جدول در فاصله پنج امتیازی صدر جدول قرار دارد، ساعت 14 روز جمعه در ورزشگاه کارگران میهمان تیم نفت خواهد بود.

تیم نونهالان پرسپولیس هم روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت 14:30 میزبان تیم داماش خواهد بود.

لیگ امیدهای تهران/ برتری شاگردان حمید مطهری برابر فرخی باقرشهر
امیدهای پرسپولیس با گل امیر زارع به یک پیروزی دیگر دست پیدا کردند.

تیم امید پرسپولیس امروز در زمین بهار عبدل آباد در خانه فرخی باقرشهر برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان حمید مطهری در این بازی با گل امیر زارع که در این فصل گل‌های حساسی را برای سرخپوشان به ثمر رسانده است به برتری یک بر صفر دست پیدا کردند و حالا خود را برای بازی با نیروی زمینی آماده می‌

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)