مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الکرامه سوریه که در جریان تورنومنت چهارجانبه امارات برگزار شد حاشیه های زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش مرجع خبری پس از برخورد نامناسب مسئولان فرودگاه در هنگام ورود کاروان پرسپولیس به دبی،  ناهماهنگی زیادی در برگزاری مسابقه نیز مشاهده می شد و مسئولان باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه از وضعیت میزبانی رضایت ندارند.

 

محمد پروین، محمدنائیجی و مهدی شیری که بعدازظهر دیروز دیرتر از سایز بازیکنان پرسپولیس راهی امارات شدند، مستقیماً از فرودگاه به رختکن تیم آمدند و دقایقی پیش از بازی به سایر بازیکنان پیوستند و شرکت آنان در مسابقه کمی عجیب به نظر می رسید.

 * در حالی که پیش از این گفته می شد لباس های تیم پرسپولیس تولید شرکت آل اسپورت در گمرک مانده و منتظر ترخیص است، در مسابقه دیشب بازیکنان اصلی این تیم با لباس های حصاری و بازیکنان ذخیره و کادر فنی لباس های ال اسپورت را به تن داشتند.

* ایمان مبعلی بازیکن تیم فوتبال النصر که ساعتی پیش از مسابقه پرسپولیس در ورزشگاه آل مکتوم دو گل برای تیمش به ثمر رسانده بود پیش از آغاز مسابقه پرسپولیس-الکرامه به رختکن تیم پرسپولیس آمده و با بازیکنان این تیم و هم تیمی های سابق خود در تیم ملی احوال پرسی کرد.

* مهرزاد معدنچی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز برای دیدار با هم تیمی های سابق خود به ورزشگاه آمده بود.

معدنچی پس از  خوش و بش با میثم بائو به جایگاه ورزشگاه رفت و بازی را از نزدیک تماشا کرد.

انتهای گزارش اختصاصی/استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)