پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال الهلال عربستان پنجمین روز تمرینات خود را اردوی ابوظبی امارات پیگیری کرد.

تیم فوتبال الهلال عربستان پنجمین روز تمریناتش را در اردوی تدارکاتی ابوظبی انجام داد تا خود را برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس آماده کند.الهلالی‌ها قرار است دوشنبه به ریاض برگردند و یک دیدار تدارکاتی پیش از بازی شاگردان برانکو برگزار می‌کنند.

 

برنامه روزانه ۸ ساعته دیاز برای بازیکن الهلال!

سرمربی الهلال عربستان برای یکی از بازیکنان برنامه عجیب تمرینی مقرر کرد.

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد که رامون دیاز، سرمربی الهلال برای عبدالعزیز الدوسری، بازیکن تیمش تمرین ۸ ساعته مقرر کرده است که این برنامه به این شکل است که صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ انجام شود.

 

دیاز برگزاری دیدار تدارکاتی الهلال را از ابوظبی به ریاض موکول کرد
سرمربی الهلال عربستان دیدار تدارکاتی خودشان را به ریاض موکول کرد تا با حضور بازیکنان ملی پوش برگزار شود.
رامون دیاز، سرمربی الهلال عربستان تصمیم گرفت که دیدار تدارکاتی خود پیش از بازی با پرسپولیس در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمان آسیا را به تاخیر بندازد تا در ریاض برگزار کند.

الهلالی‌ها اکنون در اردوی ابوظبی به سرمی‌برند تا خود را برای دیدار با شاگردان برانکو آماده کند. دوشنبه سعودی‌ها به ریاض برمی‌گردند تا تمریناتشان در از آنجا پیگیری کنند و بازیکنان ملی پوش الهلال نیز برخواهد گشت.

 

خریبین اردوی تیم ملی سوریه را ترک کرد/مهاجم سوری دوشنبه به تمرینات رقیب پرسپولیس برمی‌گردد
کادر فنی تیم ملی سوریه به مهاجم گلزن الهلال عربستان پس از آنکه از حضور در بازی برگشت مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل استرالیا محروم شد به او اجازه ترک اردو را دادند.
روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد که کادر فنی تیم ملی سوریه به عمر خریبین، مهاجم گلزن الهلال پس از آنکه در دیدار رفت مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی برابر استرالیا با دریافت کارت زرد محروم شد، اجازه ترک اردو را به او داد.

الهلال اکنون در اردوی ابوظبی به سر می‌برد اما رامون دیاز به خریبین استراحت ۲ روزه داد تا در زمان بازگشت الهلال به ریاض به تمرینات تیم بپیوندد. الهلال خود را برای دیدار برگشت مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند.

دیدار برگشت الهلال با پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۵ مهرماه در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)