مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم های فوتیال پرسپولیس و حفاری اهواز با برتری سرخ پوشان فوتسال پایان یافت.

 

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این دیدار که در سالن خورشید برگزار شد با دو گل سرخ پوشان در برابر تک گل حفاری اهواز به پایان رسید.

 

گل های پرسپولیس در این دیدار را حامد حاج مهدی و حمید ملازم به ثمر رساندند. حامد حاج مهدی و نصرالله مومن در این دیدار کارت زرد دریافت کردند. تیم فوتسال پرسپولیس با این برد 18 امتیازی شد.

 

شکست تیم “ب” پرسپولیس در برابر دارایی نوین

 

 

 

تیم فوتبال “ب” پرسپولیس در جریان هفته هفتم لیگ دسته یک تهران بازی را با نتیجه دو بر صفر به تیم فوتبال دارایی نوین واگذار کرد.

 

اسماعیل هلالی، سرمربی تیم ب پرسپولیس درباره این بازی  گفت: ما در روزی که روز بد تیم‌مان بود این بازی را واگذار کردیم. وگرنه نزدیک به 10 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که با بی دقتی و بدشانسی از دست رفت. ما حتی یک پنالتی را هم از دست دادیم و از دست رفتن این موقعیت هم بر روی روحیه بازیکنانمان تاثیر نامطلوبی گذاشت.

 

هلالی که تیم ب پرسپولیس را در لیگ دسته یک تهران موسوم به “آسیا ویژن” هدایت می‌کند، درباره بازی‌های آینده پرسپولیس و موقعیت این تیم در این لیگ، تاکید کرد:” ما یک بازی عقب افتاده داریم که در صورت پیروزی در آن به صدر جدول نزدیک می‌شویم و مطمئن باشید در نیم فصل دوم با پشت سر گذاشتن رقبا به صدر جدول می‌رسیم. ما تیم بسیار خوبی داریم که به لحاظ فنی عملکرد مطلوبی دارد. باید بگویم تیم ب پرسپولیس در سطح بالاتری از دیگر تیم‌های لیگ بازی می‌کند و مطمئن باشید علی رغم انگیزه بالایی که تیم ها در برابر ما دارند، در دور برگشت امتیازات لازم را برای پشت سر گذاشتن حریفان، بدست خواهیم آورد.”

 

گفتنی است بازی تیم‌های ب پرسپولیس و دارایی نوین پنجشنبه هفته گذشته در ورزشگاه شهید هرندی برگزار شد.

تیم ب پرسپولیس از 8 بازی نیم فصل اول، 7 بازی را پشت سر گذاشته و با 3 برد، 2 مساوی و 2 باخت، 11 امتیاز کسب کرده است. این تیم، بازی عقب افتاده خود را روز دوشنبه برگزار می‌کند.

 

نوجوانان پرسپولیس از سد حریف‌ شان گذشتند

 

تیم نوجوانان پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 حریف خود، تیم فوتبال میعاد را شکست داد.

 

در این بازی که در زمین شماره 2 مرغوبکار انجام شد نوجوانان پرسپولیس با گلزنی آرمین سید آبادی و امیرحسین امن زاده بر تیم میعاد غلبه کردند. نوجوانان پرسپولیس با این پیروزی، با کسب 15 امتیاز از 9 بازی در رده سوم قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)