پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس این هفته با دو گل علی خدایی و امید خارکش در زمین شاهین برابر تیم پارسیان به تساوی دو بر دو رضایت داد.

 

سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس درباره این بازی به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: این سومین بازی ما بود که بیرون از خانه انجام شد و در حالی مساوی شدیم که دو بر یک جلو بودیم و حداقل 5، 6 گل مسلم را هم نزدیم. بچه‌ها حداقل چهار تک به تک را به تیر زدند یا به دروازه‌بان زدند و از ناحیه داوری هم مشکل داشتیم.

وی ادامه داد: داوری به شکلی شد که حتی بعضی اعضای تیم داوری هم معترض بودند. یک پنالتی را برای ما نگرفت و صحنه‌ای را برای حریف پنالتی گرفت که اصلا کسی متوجه نشد چه اتفاقی روی داد. یک پنالتی دیگر هم برای پارسیان گرفت که با دخالت و توضیح کمک داور منتفی شد. من پیش از این گفته‌ام و باز هم از هیأت فوتبال می‌خواهم به این نکته توجه شود که این مسائل در ذهن این بچه‌های نونهال ماندگار می‌شود.

نظر عربشاهی را درباره تیم بزرگسالان و درخشش جوان‌های این تیم می‌پرسیم که پاسخ داد: قبل از هر چیز باید بگویم این تیم 30 تا 40 میلیون هوادار دارد. این هوادار به زحمت جمع شده‌اند. ما و نسل‌های قبل و بعد از ما تلاش زیادی کردند تا این هوادار برای پرسپولیس بیاید و به خاطر همین می‌خواهیم حفظ شوند و به همین دلیل حرص و جوش می‌خوریم. در بازی با صبا هم پرسپولیس خوب بود. من بازی را ندیدم ولی به من گفتند بچه‌ها نمایش خوبی داشتند و متفاوت با بازی‌های قبلی بودند که باعث خوشحالی ما شد. البته در حال حاضر مهمترین چیز، کسب نتیجه و امتیازات است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه جوان‌های تیم می‌درخشند، خیلی خوب است. ما باید جوان‌ها را باور کنیم. مربی اگر اعتماد کند، جوان به این اعتماد جواب می‌دهد. البته کمی زمان می‌برد. برای خود بازیکن هم استرس زیادی وجود دارد. بالاخره اینجا پرسپولیس است. به همین خاطر کار روحی و روانی مهم است. هر مربی هم ریسک نمی‌کند به جوان‌ها میدان بدهد و این کار در پرسپولیس سخت‌تر هم می‌شود. البته لیگ امسال با توجه به قوانینی که گذاشتند جوانتر شده است ولی جوان را راه انداختن آنهم در یک تیم بزرگسال کار آسانی نیست و باید خیلی روی مسائل روحی و روانی کار شود و در این صورت حتما جواب می‌دهد. این موضوع را کسی می‌گوید که در سن 16 سالگی با اعتماد آقای حسن حبیبی توانست در ترکیب تیم پاس قرار بگیرد. من امیدوارم بچه‌هایی مثل عالیشاه و طارمی همین رویه را ادامه بدهند.

 

امیدها/ پرسپولیس 3 – دلوارافزار 4

 تیم فوتبال امید پرسپولیس در آخرین بازی خود با کسب نتیجه 3 بر 4 برابر تیم دلوارافزار ناکام ماند. در این بازی شهاب‌زاده در دقایق 52 و 66 و امیر محمد مدنی در دقیقه 64 برای سرخپوشان گلزنی کردند.

جواد حسن‌زاده سرمربی سرخپوشان درباره بازی تیم خود گفت: این بازی را در حالی واگذار کردیم که بازی دو بر صفر باخته در نیمه اول را در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم با زدن 3 گل برگرداندیم اما باز هم روی اشتباهات فردی گل‌های بدی را دریافت کردیم. در این چند بازی، چند گل بد خورده‌ایم و چاره‌ای نیست غیر از اینکه روی این موارد کار کنیم.

سرمربی تیم امید پرسپولیس درباره اینکه تیمش در بعضی بازی‌های قبلی عملکرد بسیار امیدوارکننده‌ای داشته است، ادامه داد: واقعیت این است که این بچه‌ها پتانسیل خوبی دارند. دیر شروع کردیم و بعضی نفرات دلخواه را جذب نکردیم ولی با کاری که شد و با تلاش این بچه‌ها تیم خوبی درست شد اما بعضا اشتباهات عجیب و غریبی مرتکب می‌شوند که باید روی آنها کار کنیم تا رفع شود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در این شرایط بدشانسی هم سراغ ما آمده است. مثلا درست مثل صحنه گل اول پرسپولیس برابر صبا، برای ما هم اتفاق افتاد، آنجا توپ درون دروازه رفت، اینجا توپ ما به بیرون برگشت و گل نشد. البته فوتبال همین است، رو ندارد. مثلا تیم مقاومت که من می‌گویم شانس اول قهرمانی است، همین هفته با دریافت سه گل شکست خورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم بزرگسالان نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد. به نظرم آمدن افشین پیروانی هم کار خوبی بود و به تیم کمک کرد. در کل حرکت پرسپولیس را رو به جلو می‌بینم و فکر می‌کنم اگر اجازه داده شود و به حاشیه نرود، روز به روز بهتر می‌شود.

حسن‌زاده افزود: باید حوصله کرد. در فوتبال گاهی کار گره می‌خورد و برای چند هفته دچار مشکل می‌شوید. اشتباهات داوری، اشتباهات فردی که بازیکن و حتی از مربی سر می‌زند، مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها و خلاصه مجموعه‌ای از عوامل ناگهان پیش می‌آید. بعد از بازی با صبا احساس من این بود که پرسپولیس می‌تواند در بازی‌های بعد موفق باشد.

شایان ذکر است که امیدهای پرسپولیس چهارشنبه این هفته از ساعت 17 در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی میزبان سایپا خواهند بود.

 

نوجوانان/ پرسپولیس 3 – نفت صفر

 تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در مصاف با تیم نفت به برتری سه بر صفر دست پیدا کرد. در این بازی مهدی مرادی یک گل و کنشلو دو گل سرخپوشان را به ثمر رساندند.

 

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در ارتباط با این بازی گفت: در این بازی سه گل زدیم ولی باید اعتراف کنم بازی، آنطور نبود که می‌خواستیم. بچه‌ها می‌توانستند بهتر از این بازی کنند. همین تیم از مقاومت حریف بعدی ما 9 گل دریافت کرده بود. البته شاید بچه‌ها هم تقصیری نداشتند. من چند روزی کسالت داشتم و فکر می‌کنم روز قبل از بازی فشار زیادی روی آنها آمد، اما اینکه سه امتیاز بازی را گرفتیم، بد نبود.

وی ادامه داد: طاهرخانی بعد از گل‌های بازی اولش به شدت توسط حریفان مراقبت می‌شود. قرار است یک مهاجم جدید هم بگیریم که اگر کارهای اداری تمام شود با حضور او تمرکز از روی طاهرخانی برداشته می‌شود. در بازی بعد هم مقابل مقاومت قرار می‌گیریم که مدافع عنوان قهرمانی است و یکی از مهمترین بازی‌های ما خواهد بود.

یوسفی درباره بازی تیم بزرگسالان نیز خاطرنشان کرد: به نظرم بازی با صبا، یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس در این فصل بود. پرسپولیس حملات زیادی تدارک دید و برتری نتیجه با برتری فنی بود که این مساله با ارزش بود. البته اعتقاد دارم تیم باید خیلی هوشیار حرکت کند و این پیروزی نباید باعث غفلت شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان افزود: این پیروزی فشار وارده بر تیم را کم می‌کند تا تمرکز بهتری داشته باشند ولی بازیکنان باید مراقب باشند که تمرکزشان معطوف به مسائل دیگر نشود. بازی با تراکتورسازی اهمیت زیادی دارد. تراکتور تیم خوبی است و پرسپولیس اگر برتری فنی خود را به این تیم تحمیل کند و نتیجه دلخواه را هم بگیرد، به نظرم در مسیر قهرمانی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ تیم نوجوانان پرسپولیس جمعه این هفته از ساعت 15 در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی میزبان تیم مقاومت خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)