مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس براى آناليز دقيق تر حريف خود در دربى، فيلم بازى آخر استقلال در برابر صباى قم را درخواست كرد.


پرسپوليس براى آناليز دقيق تر حريف خود در دربى، فيلم بازى آخر استقلال در برابر صباى قم را درخواست كرد تا از روى اين فيلم و بروز نقاط ضعف و قوت استقلال در اين بازى برنامه هاى تاكتيكى خود را براى دربى سر و شكل بدهد كه قرار است اين فيلم در اولين فرصت دراختيار كادر فنى قرار بگيرد تا با مرور اين فيلم و ساير اطلاعات بهترين برنامه  ها براى تمرينات آينده پرسپوليس طراحى و اجرا شود.

 

استعلام از سازمان ليگ

 

با وجود اينكه ۳ اخطاره شدن و محروميت سپهر حيدرى مدافع پرسپوليس با كارت زردى كه در ديدار مقابل ملوان دريافت كرد، براى پرسپوليسى ها محرز و مشخص است، ولى مسئولان باشگاه پرسپوليس درصدد هستند براى قطعى شدن اين مساله و اطلاع دقيق از آمار محرومان و دو اخطاره هاى خود طى نامه اى از مسئولان سازمان ليگ استعلال دقيق بگيرند تا اين مساله به صورت كامل و صدر درصد براى كادر فنى پرسپوليس مشخص شود.


آخرين جلسه پرسپوليسى ها با بائو

 

به نظر مى رسد پرونده پرسپوليسى ها و ميثم بائو آخرين مراحل خود را طى مى كند و به زودى قرار است اين پرونده بسته شود. در شرايطى كه بائو بابت فصل قبل ۶۰ ميليون تومان از پرسپوليسى ها طلبكار بود، با توافقات انجام شده بين اين بازيكن و مسئولان پرسپوليس، بائو ۲۰ ميليون تومان از طلب خود را بخشيده است. در همين راستا سه شنبه هفته جارى قرار است نشست ديگرى بين بائو و مسئولان پرسپوليس در محل باشگاه برگزار شود تا در مورد زمان و نحوه پرداخت طلب بائو به او بحث و تبادل نظر شود.

 

از اردوى ۲ روزه سرخ ها
حساسيت ويژه بازى دربى براى پرسپوليسى ها باعث شده سرخ پوشان در آستانه اين ديدار سنتى تصميم جديدى بگيرند. گفته مى شود براى دورى از حواشى احتمالى باشگاه پرسپوليس و مسئولان اين تيم در نظر دارند به جاى شب بازى، در فاصله دو روز مانده به اين ديدار اردوى شبانه روزى خود را برگزار نمايند و پس از تمرين روز چهارشنبه خود، اردوى شبانه روزى شان را در هتل آغاز كنند تا با شرايط ويژه اى به مصاف حريف سنتى خود بروند.


اكبرى به ذوب آهن مى رسد
جلال اكبرى، مدافع اصفهانى سرخ پوشان همچنان در حال مداواى پاى آسيب ديده خود است. جلال كه در آخرين روزهاى تعطيلات، از ناحيه دو قلوى پاى خود مصدوم شد، اين روزها در كلينيك باشگاه و با استفاده از امكانات مجهز آن در حال گذراندن مراحل درمانى خود است تا بتواند خيلى زود به ميادين باز گردد.تيم پزشكى از روى MRI اين بازيكن اعلام كرده اند اكبرى دو هفته از ميادين دور است و با اين تفاسير اين مدافع پرسپوليس غايب قطعى دربى ۶۹ است. براساس روند بهبودى پاى مصدوم جلال، اين مساله قطعى است كه اكبرى براى بازى با ذوب آهن آماده مى شود.


عبدى سرمربى موقت تيم ب
حسين عبدى تمرينات تيم ب پرسپوليس را زير نظر گرفت. وى كه به عنوان مدير تيم هاى پايه منصوب شده بود تا انتخاب سرمربى جديد به طور موقت هدايت تيم ب پرسپوليس را بر عهده دارد و از ديروز تمرينات اين تيم را در زمين شركت واحد زير نظر گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)