عبدی به انگلیس می رود
مرجع خبری پرسپولیس : قرار است پس از بازگشت علي سعيدلو رييس مجمع باشگاه پرسپوليس از قطر، حبيب كاشاني و مسوولان باشگاه پرسپوليس طي جلسه‌اي درباره بودجه ادامه فصل و البته رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به تفاهم رسيده و مبلغي كه قرار است از سوي سازمان به اين باشگاه كمك شود دقيقا مشخص شود.

پيش‌تر اعلام شده بود براي كل بودجه باشگاه چه براي رقابت‌هاي داخلي و چه ديدارهاي پر هزينه ليگ قهرمانان آسيا، سازمان تربيت بدني 50 درصد هزينه‌ها را متقبل مي‌شود و باشگاه خودش بايد از طرق مختلف درآمدزايي كرده و 50 درصد باقيمانده را تهيه كند.

تماس دايي با ملي‌پوشان پرسپوليس در قطر
.

مطابق معمول علي دايي نسبت به شرايط بازيكنانش در اردوهاي ملي حساس است و از طريق تلفن شرايط آنها را جويا مي‌شود. دايي طي يكي دو روز گذشته با نوري، نوروزي، رضايي و حقيقي تماس گرفته و از وضعيت فعلي آنها باخبر است. از بين چهار ملي‌پوش پرسپوليس امكان دارد نام يك نفر (احتمالا حقيقي) حذف شده و همراه تيم به تركيه برود اما به احتمال فراوان دايي سه بازيكن ديگرش را حداقل در تورنمنت تركيه نخواهد داشت

فوتسال پرسپوليس هم دو هفته تعطيل شد

تيم فوتسال پرسپوليس بعد از دو برد پياپي در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال مقابل دبيري تبريز و فولاد ماهان اصفهان كه باعث صعود يك پله‌اي اين تيم شد به‌خاطر تعطيلي مسابقات حدود دو هفته تعطيل خواهد بود. بازي بعدي فوتسال پرسپوليس روز 21 دي ماه و در اصفهان برگزار خواهد شد كه دشوار و حساس است. حريف ياران حيدريان، فيروز صفه اصفهان است كه در رده‌هاي بالاي جدول قرار دارد در حالي كه پرسپوليس با دو برد پياپي اخير تازه به رده دهم جدول رسيده است.

جلسه پايه‌ها بدون حضور مربيان اميد و نوجوانان

 جلسه كميته فني تيم‌هاي پايه پرسپوليس صبح ديروز و مطابق دوشنبه هر هفته در باشگاه پرسپوليس تشكيل شد. در اين جلسه به غير از حسين عبدي مدير فني تيم‌هاي پايه، ساير مربيان اين تيم‌ها حضور داشتند هر چند شنيده شد عبدالله‌نژاد و يوسفي مربيان تيم‌هاي اميد و نوجوانان به‌خاطر تمرين و مشكل شخصي در اين جلسه حضور نداشته‌اند.در اين جلسه بيشتر درباره اتفاقات رخ داده در تيم اميد و رايي كه درباره اين تيم صادر شده بحث و بررسي شد.

 

عبدي از امارات به انگليس مي‌رود

 حسين عبدي مربي پرسپوليس طي روزهاي سوم تا پنجم بهمن‌ماه به انگلستان سفر خواهد كرد تا در دوره سه روز Master Season كلاس مربيگري شركت كند.اين دوره به همان دوره پرولايسنس يوفا مرتبط است و مربي پرسپوليس علاوه بر شركت در اين دوره بايد از طريق ويدئو كنفرانس و شركت يك هفته‌اي در تمرين‌هاي يك تيم حرفه‌اي ساير دوره‌ها را بگذراند كه اين آخري در اواخر فصل جاري يا تابستان انجام خواهد شد. با اين وجود عبدي بايد حداقل سه روز از همراهي پرسپوليس در تورنمنت امارات صرفنظر كند و چنانچه ژلكو مياچ تا آن زمان به پرسپوليس ملحق نشده باشد، دايي دوباره دست تنها مي‌شود.

پروين هزينه‌هاي عمل را متقبل مي‌شود

محمد پروين بازيكن مصدوم پرسپوليس كه از ناحيه رباط صليبي دچار آسيب‌ديدگي شده و بايد عمل جراحي كند قبول كرده كه هزينه‌هاي مربوط به عمل جراحي را خودش بپردازد و بعدا ليست هزينه‌ها را به باشگاه بدهد. البته بايد ديد از آنجايي كه نام پروين از ليست پرسپوليس خارج شده آيا باشگاه پرداخت اين هزينه را تقبل مي‌كند يا نه. پروين چند روزي دچار بيماري سرماخوردگي شده بود و به همين خاطر زمان عمل جراحي‌اش عقب افتاد. قرار است يكشنبه آينده پروين در بيمارستان كسري تحت عمل جراحي قرار گيرد.

6 جلسه تمرين قبل از سفر به تركيه

 برنامه كامل تمرين‌هاي پرسپوليس بعد از پايان تعطيلات 5 روزه مشخص شد. تمرين‌هاي پرسپوليس از چهارشنبه آغاز و اولين جلسه تمريني ساعت 14 برگزار مي‌شود. روز پنج‌شنبه سرخپوشان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرين مي‌كنند. از جمعه تا يكشنبه هم شاگردان دايي هر روز ساعت 14 تمرين خواهند كرد و دوشنبه به تركيه مي‌روند. بدين ترتيب پرسپوليسي‌ها بعد از مرخصي 5 روزه و سفر به تركيه فقط 6 جلسه در تهران تمرين مي‌كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)