راه‌آهني‌ها حلافي را قال گذاشتند
مرجع خبری پرسپولیس : كريم باقري كاپيتان پرسپوليس در بازي با ذوب‌آهن حتي يك دقيقه هم براي تيمش بازي نكرد و مثل اينكه علي دايي از شرايط اين بازيكن چندان راضي نيست.


كريم كه ديگر نمي‌تواند به عنوان يك بازيكن 90 دقيقه‌اي براي پرسپوليس بازي كند، در ديدار با ذوب‌آهن حتي به عنوان بازيكن تعويضي هم به ميدان نيامد و البته اين بحث هم مطرح شده كه او مصدوم است. فريد زرينه پزشك پرسپوليس اما آسيب‌ديدگي باقري را تكذب كرده و مي‌گويد: «كريم به هيچ عنوان مشكل مصدوميت ندارد و در سلامت كامل به سر مي‌برد. او از هفته‌ها قبل و از بازي با پاس همدان مشكل مصدوميت ندارد و بازي نكردن باقري هم ربطي به مصدوميت ندارد.»


سفر نماينده پرسپوليس به سوييس عقب افتاد

 

 

قرار بود مصطفي شكري به عنوان نماينده باشگاه پرسپوليس روز 20 اكتبر براي بسته شدن رسمي پرونده آلفا راهي سوييس شود اما زمان اين جلسه بنا به دلايلي به 6 دسامبر تغيير كرد و قرار است معاون حقوقي باشگاه در اين تاريخ عازم سوييس شود. ظاهرا مشكلات باشگاه پرسپوليس با رابط ايراني بسته شدن قرارداد با آلفا كه اين قرارداد را امضا كرده پابرجاست اما بالاخره قرار شده اين پرونده بسته شود. البته اين فرد ايراني از باشگاه پرسپوليس درخواست غرامت كرده است.


ديدار معوقه فوتسال پرسپوليس 27 آبان برگزار مي‌شود


ديدار معوقه فوتسال پرسپوليس مقابل راه ساري كه از هفته دهم ليگ برتر يك هفته بعد از پايان رقابت‌هاي نيم فصل اول مسابقات برگزار مي‌شود. با توجه به بازگشت تيم ملي فوتبال از جام گرندپريكس برزيل روزهاي پنج‌شنبه و جمعه هفته جاري رقابت‌هاي هفته يازدهم برگزار خواهد شد. با برگزاري هفته دوازدهم در هفته آينده، دور رفت رقابت‌ها به پايان مي‌رسد و در تعطيلي دو هفته‌اي نيم فصل، پرسپوليسي‌ها بايد روز 27 آبان به مصاف راه‌ساري بروند.

 

راه‌آهني‌ها حلافي را قال گذاشتند

 

قرار بود سعيد حلافي مهاجم جوان پرسپوليس روز دوشنبه تكليف طلبش با راه‌آهن را در كميته انضباطي فدراسيون روشن كند اما راه‌آهني‌ها در اين جلسه حاضر نشدند. حلافي درباره اين موضوع كه راه‌آهني‌ها ادعا كرده‌اند به اين بازيكن بدهكار نيستند گفته از آنجايي كه برگه تسويه حسابش را نگرفته و قراردادش موجود است چنين ادعايي نمي‌تواند درست باشد. قرار شده درباره طلب 35 ميليوني حلافي، دوشنبه هفته آ‌ينده جلسه‌اي دوباره در كميته انضباطي تشكيل شود.

 

مصدوميت بادامكي جدي نبود


حسين بادامكي در اواخر بازي با ذوب‌آهن با احساس ناراحتي از مسابقه بيرون رفت اما ديروز فريد زرينه پزشك پرسپوليس در مورد وضعيت وي گفت پس از بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد مصدوميت بادامكي جزيي بوده و او مي‌تواند تمرين‌هايش را ادامه دهد. ديروز همچنين سعيد حلافي هم از ناحيه زير زانو احساس ناراحتي كرد و گفت حتي به سختي راه مي‌رود. غلامرضا رضايي هم روي هر دو زانوي خود يخ گذاشته بود اما اعلام كرد فقط به خاطر خستگي اين كار را انجام داده است. وضعيت آسيب‌ديدگي سعيد حلافي را نتيجه MRI امروز او مشخص مي‌كند. حلافي كه به خاطر ضرب‌ديدگي شديد و تورم زير زانوي چپ‌اش ديروز نتوانست تمرين كند امروز از پاي آسيب‌ديده‌اش MRI مي‌گيرد تا مشخص شود كه شدت اين آسيب‌ديدگي چقدر است و او كي مي‌تواند دوباره با پرسپوليس تمرين كند.


احضار ليدرهاي پرسپوليس به سازمان

 

بعد از اظهارات چند تن از ليدرهاي پرسپوليس عليه مسوولان فدراسيون فوتبال آنها به حراست سازمان تربيت بدني احضار شدند تا درباره حرف‌هاي خود پاسخگو باشند. ظاهرا بعد از پايان مسابقه دربي چند تن از ليدرها كه از نحوه داوري مسابقه شكايت داشتند عليه مسوولان سازمان ليگ و… صحبت كرده بودند و حالا بايد به خاطر اين مصاحبه‌هاي تند خود مقابل دوربين‌هاي تلويزيوني پاسخ مسوولان حراست سازمان را بدهند.

 

500 هزار تومان براي بردن استيل‌آذين

 

پاداش پيروزي برابر استيل‌آذين بيشتر از آن چيزي است كه بابت پيروزي‌هاي خانگي به سرخپوشان پرداخت مي‌شد.
با توجه به حساسيت شرايط پرسپوليس و نيازش به امتيازهاي پيش‌رو، مسوولان باشگاه به بازيكنان وعده دادند كه در صورت پيروزي برابر استيل‌آذين، به هر يك از آنها 500 هزار تومان پاداش تعلق مي‌گيرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)