فشنگچی جریمه شد/ تاریخ جراحی پروین مشخص شد
مرجع خبری پرسپولیس : گفته مي‌شود مسوولان باشگاه پرسپوليس از اينكه اين فصل كمتر در روزهاي تعطيل و جمعه‌ها به ميدان رفته‌اند گلايه‌مندند و مي‌گويند يكي از دلايل افت تماشاگر در بازي‌هاي اين فصل‌شان انجام بازي در روزهاي ميانه هفته است.

 

به همين خاطر مسوولان باشگاه اين گلايه را به گوش عزيز محمدي رييس سازمان ليگ رسانده‌اند. او نيز قول داده در اولين جلسه هيأت رييسه سازمان ليگ در تعطيلات ليگ برتر اين موضوع را مطرح كند.


حضور پرسپوليس در امارات قطعي است

 

ظاهراً حضور پرسپوليس در تورنمنت 6 جانبه امارات قطعي شده و سرخپوشان بعد از سفر يك هفته‌اي به تركيه بايد خود را براي حضور در دبي مهيا كنند. گفته مي‌شود اين تورنمنت از روز 29 دي ماه آغاز خواهد شد و به غير از پرسپوليس و يك تيم اماراتي، تيم‌هاي زنيت سنت پطرزبورگ، شاختاردونتسك اوكراين، يك تيم مصري و يك تيم از اسلووني در آن حضور دارند.


تاريخ جراحي پروين مشخص شد


بالاخره نام محمد پروين از ليست بازيكنان پرسپوليس خارج شد تا مشخص شود واقعاً رباط صليبي اين بازيكن پاره شده و او حداقل بايد 6 ماه ديگر دور از ميادين باشد.
پروين برخلاف پرسپوليسي‌هاي رباط پاره كرده مثل خليلي و معمارزاده مي‌خواهد در كشور خودمان پاي خود را جراحي كند.
ديروز صبح پروين نزد دكتر كيهاني پزشك جراحش رفت تا تاريخ دقيق عمل جراحي‌اش مشخص شود.

 

فشنگچی جریمه شد


اميرحسين فشنگچي به دليل ارتكاب اعمال و رفتار غير ورزشي در ديدار پرسپوليس و صباي قم در تاريخ 28/9/ 89 به توبيخ كتبي با درج در پرونده و پرداخت مبلغ پنجاه ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد. راي صادره يك هفته پس از رويت قابل تجديد نظر خواهي در كميته استيناف است.

 


 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)