مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیسی ها پس از پایان لیگ برتر 48 ساعت به تعطیلات رفته اند تا برای جام حذفی آماده شوند. آخرین وضعیت سرخپوشان پایتخت را با چند خبر کوتاه مرور می کنیم:

 

امروز، استارت دوباره سرخ‌ها

براي رويارويي دوباره با سپاهان، شاگردان علي دايي از امروز شروع مي‌كنند به تمرين. بعد از بازي آخر فصل سرخ‌ها دو روز گذشته را استراحت كردند و امروز باز در ورزشگاه درفشي‌فر دور همه جمع مي‌شوند تا با روزي يك نوبت تمرين،‌ خود را براي بازي با سپاهان در جام حذفي آماده كنند.

 

 

گفتني است؛تمرين امروز ساعت 17و 30 دقيقه انجام مي شود و بازيكناني كه دو روز گذشته به مسافرت رفته بودند؛بايد خود را به محل تمرين برسانند.

 

 

پروين به سعيدلو بله گفت


گويا فشار ناظران AFC براي معرفي اعضاي جديد هيئت مديره پرسپوليس نتيجه داد و قرار است اعضاي آن به زودي معرفي شوند.

 

عصر روز گذشته يكم خرداد،علي پروين در تماس تلفني با رئيس سازمان تربيت بدني نظرنهايي خود را در رابطه با حضورش در بين اعضاي هيئت مديره پرسپوليس اعلام كرد. پروين در اين تماس تلفني رضايت خود را اعلام كرد و گفت ؛حاضر است براي سربلندي پرسپوليس هركاري كه از دستش برآيد انجام دهد.

گفتني است؛چندي پيش شايعه شده بود سعيد لو؛روي هدايتي،فرخزادي،باقري و علي پروين فكر مي كند و اين اعضا به زودي معرفي خواهند شد.

 

 

دايي و كاشاني همچنان در حالت قهر


سرمربي و سرپرست باشگاه پرسپوليس همچنان درحالت قهر به سر مي برند و اين تيم عصر روز يكشنبه آينده بايد  ديدار مقابل سپاهان برگزار كند،ولي مثل اين كه چنين موضوعي نتوانسته باعث شود طرفين از مشكلات في ما بين كم كنند.

 

دايي نگران مصدومان پرسپوليس

هواداران درحالي منتظر ديدار مقابل سپاهان و پيروزي در جام حذفي هستند كه دايي مشكلات زيادي را در اين تيم پيش رو دارد كه يكي از آنها مصدوميت چند بازيكن پرسپوليس است. سكوبرت،تياگو،محمد نوري،اميرحسين فشنگچي،غلامرضا رضايي و ايراهيم شكوري از جمله مصدوم هاي پرسپوليس هستند كه دايي هنوز نمي داند آنها را دراختيار دارد يا نه.

به همين خاطر پزشك اين تيم بايد گزارشي از آخرين وضعيت مصدومان دراختيار سرمربي پرسپوليس قرار دهد تا او از اين موضوع آگاه شود و اينكه بداند روي چه بازيكني مي تواند حساب كند.

 

 

حلافي: انگيزه زيادي براي بازي با سپاهان دارم

بعد از مدت‌ها، بالاخره فرصت به سعيد حلافي رسيد تا بتواند خودنمايي كند. حلافي كه انگيزه زيادي براي گلزني داشت، اگرچه نتوانست اما يك پاس گل داد تا دايي بازي‌اش را تحسين كند.

وی مي‌گويد: «هفته‌ها بود كه داشتم خوب تمرين مي‌كردم اما فرصت بازي به من نمي‌رسيد تا در بازي با پيكان كه تيم براي اولين بار با 3 مهاجم بازي مي‌كرد، دايي از من خواست بروم و به خط حمله كمك كنم كه خدا را شكر توانستم وظايفم را به خوبي انجام بدهم و يك پاس گل بدهم.»

سعيد حلافي درباره بازي با سپاهان و اينكه آيا از او در اين بازي استفاده مي‌شود يا نه، توضيح مي‌دهد: «بازي سختي پيش‌رو داريم و بايد با تمام قدرت ظاهر شويم. من هم منتظر هستم تا ببينم دايي چه تصميمي براي خط حمله مي‌گيرد. عملكردم در جام حذفي خوب بوده و انگيزه زيادي براي اين بازي دارم. اميدوارم دايي روي من هم حساب كند تا بتوانم جواب اعتمادش را بدهم و به صعود تيم كمك كنم.»

 

 

هاشمیان دو پاس گل داد

 

وحید هاشمیان در نیمه‌های راه به پرسپولیسی‌ها پیوست و در چند بازی اخیر جزو نفرات نیمکت‌نشین بود و با اجازه مربیان فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کرد.

هاشمیان برابر پیکان پس از ورود به زمین یکی از پرتلاش‌ترین نفرات و موثرترین بازیکنان بود و در این بیست دقیقه حضورش در میدان توانست سایر هم‌تیمی‌هایش را صاحب موقعیت‌های گلزنی  کند. وی در گل سوم نقش مهمی داشت و بادامکی با پاس زیبای او صاحب موقعیت گلزنی شد. او در چهارمین گل نیز نقشی مهم برعهده داشت و پاس به موقع و هوشمندانه او به مازیار زارع تبدیل به گلی دیگر برای سرخپوشان شد.


هاشمیان نشان داد علاوه بر گلزنی در پاس دادن نیز استاد است. هرچند او در این بازی نتوانست گلزنی کند اما بازی موثر و درگیرانه او و ایجاد فرصت برای سایر نفرات تیم کاملاً به چشم آمد.

 

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)