پرسپولیس نیوز : هیئت مدیره پرسپولیس طی 48 ساعت آینده تشکیل جلسه می دهد.

با توجه به برنامه های علی دایی برای سال 93 و ارائه تقویم حضور در سه جام، مدیرعامل باشگاه از رئیس هیئت مدیره درخواست کرد جلسه هیئت مدیره برای تصویب برنامه ها و پیشنهادهای دایی و بودجه جاری باشگاه تشکیل شود که سیاسی نیز اعلام کرده ظرف 48 ساعت آینده این جلسه تشکیل خواهد شد.

 

* پس از حضور رحیمی در باشگاه پرسپولیس نظم و انضباط ساختمان باشگاه در دستور کادر مدیرعامل جدید قرار گرفت. از همین روز خواجه وند مسئول حقوقی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دیروز رسما در باشگاه مستقر شد و کار خود را در یکی از طبقات آغاز کرد. همچنین طبقه پنجم باشگاه به صورت کامل در اختیار امور مالی قار گرفت.

 

* از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد مدیریت جدید علاوه بر برنامه هایی که در مورد تیم اصلی و بزرگسالان دارد، برنامه ها و تدارکات ویژه ای برای پیشکسوتان پرسپولیس در نظر گرفته است. البته هنوز ریز اطلاعات در خصوص این تدارکات مشخص نشده است اما شنیده های ما حاکی از این است که علیرضا رحیمی، برای تجلیل و حفظ شان و حرمت پیشکسوتان باشگاه برنامه های ویژه ای دارد که در آینده نزدیک قرار است اعلام شده و به مرحله اجرا درآید.

 

* چمن درفشی فر زیر کشت رفت. با توجه به درخواست های مکرر علی دایی بالاخره چمن درفشی فر زیر کشت رفت و قرار است به زودی با توجه به تمهیدات ویژه برای شادابی چمن اقدام شود.

 

* باتوجه به جلسه روز شنبه پنجعلی و رحیمی درباره بودجه 93 قرمزپوشان برآورد هزینه ها انجام شد و هزینه های مربوطه و بودجه بابت حضور پرسپولیس در 3 جام در فصل آینده آماده و در اختیار رحیمی گذاشته شد. گفتنی است محمد پنجعلی با جمع بندی های انجام شده بودجه سال 93 را در اختیار رحیمی قرار داد.

 

* ردپای یک قرارداد جدید 5 ساله با SIS پیدا شد. تصور می شد قرارداد منعقد شده بین شرکت SIS و محمد رویانیان سه ساله است. حالا در شرایطی که گفته می شود یک سال از آن قرارداد سه ساله باقی مانده است. شنیده ها حکایت از آن دارد که قرارداد دومی در میان است. قراردادی که اعتبار آن پنج ساله عنوان می شود. یکی از مقام های باشگاه نیز این مطلب را تایید کرده است. البته به نظر می رسد هر دو قرارداد روزنه ها، نقص ها و کمبودهایی دارد که اگر واقعا اراده ای برای رسیدگی به آنها وجود داشته باشد، ابزار حقوقی قدرتمندی در اختیار باشگاه خواهد بود. به هر حال اکنون آنچه که مطرح می شود قرارداد تعهدآوری است که باید تعیین وضعیت شود. در این باره یکی ازمسئولان وزارت ورزش می گوید: وقتی از بدهی های باشگاه سخن می گوییم و محمد رویانیان ارقام اعلام شده را نمی پذیرد، منظور این ست که بخشی از بدهی هم مربوط به تعهدات سپرده شده در این قراردادها است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)