مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس قصد دارد روز یکشنبه از مهاجم بورکینافاسویی این تیم به فدراسیون بین المللی فوتبال شکایت کند.

 

مهاجم بورکینافاسویی پرسپولیس روز چهارشنبه به باشگاه رفته بود و پس از اینکه موفق نشد گذرنامه‌اش را تحویل بگیرد، حاضر به ترک این محل نشد و در نهایت با دخالت مامورین نیروی انتظامی دفتر باشگاه را ترک کرد.

 

اوسال پس از این اتفاق سری به باشگاه نزد و همچنان حاضر نیست 30 هزار دلاری را که دریافت کرده است، پس بدهد. باشگاه پرسپولیس نیز تا فردا برای دریافت این مبلغ و امضای توافق‌نامه به اوسال فرصت داده است. در صورت رخ ندادن این اتفاق، پرسپولیسی‌ها فردا یکشنبه مدارک خود را برای طرح شکایت از این بازیکن به فیفا ارسال می‌کنند.

 

دو هفته مهلت برای وینگادا

 

 

نلو وینگادا سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای بازپس گرفتن شکایتش از باشگاه پرسپولیس 2 هفته مهلت دارد. این مربی که خواهان دریافت طلبش است، چندی پیش به جای مطرح کردن شکایتش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، به فیفا شکایت کرد. آن هم در حالی که طبق یکی از بندهای قراردادش برای طرح هرگونه شکایتی باید به کمیته‌اضباطی فدراسیون فوتبال ایران می‌آمد.

 

 

دایی به بازیکنانش هدیه داد

 

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل راه‌آهن و در جریان تمرین روز جمعه به هریک از بازیکنان تیمش یک جفت کفش ورزشی هدیه داد. این هدیه بابت برتری مقابل راه‌آهن بوده است.

 

مجتبی شیری  یک هفته دیگر اماده هست

 

مجتبی شیری مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس از حدود یک هفته دیگر می‌تواند در تمرینات تیمی شرکت کند. تیاگو فراگو دیگر بازیکن مصدوم سرخپوشان، از این پس می‌تواند با تیم تمرین کند و در صورت داشتن آمادگی بدنی لازم، در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)