پرسپولیس نیوز : رقابت‌های هفته پنجم لیگ‌های برتر پایه تهران این هفته در حالی انجام می‌شود که در مهمترین بازی، دربی امیدهای تهران از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی برگزار خواهد شد.
رقابت‌های این هفته پایه‌های تهران از روز دوشنبه برای سرخپوشان آغاز شد و در اولین بازی، شاگردان علی عسگری در رده جوانان در حالی که در نیمه اول بازی، یک گل از حریف خود مقاومت پیش بودند، در نهایت نتیجه را چهار بر یک واگذار کردند.

و اما در مهمترین بازی این هفته رده‌های پایتخت، امیدهای پرسپولیس امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی میزبان امیدهای استقلال خواهند بود.

منوچهر عبدا…‌نژاد درباره این بازی گفت: قبل از هر چیز من امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. برای من مهم است که بچه‌های ما خوب فوتبال بازی کنند چون رده امیدها، رده‌ای است که بازیکن در آن، باید آماده ورود به فوتبال حرفه‌ای باشد و ما چنین فلسفه‌ای را دنبال می‌کنیم. فکر می‌کنم به همین دلیل است که بچه‌های ما وقتی به تمرین بزرگسالان رفتند توانستند در مرحله اول موفق باشند و نظر آقای برانکو را جلب کنند. امیدوارم امروز هم شاهد بازی خوبی باشیم. از آقای ایوانکوویچ هم تقاضا کردیم در صورت امکان، بازیکنان امید که در تیم بزرگسالان حاضر هستند را در اختیار ما بگذارند. البته در هر حالت اولویت ما تیم اصلی است.

امیدهای پرسپولیس در حال حاضر با ۹ امتیاز از چهار بازی در رده سوم و امیدهای استقلال با ۸ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارند.

و اما دیگر بازی این هفته را نوجوانان پرسپولیس برابر پارسیان در ورزشگاه شاهین انجام خواهند داد. این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۱۲ مرداد آغاز می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)