محمود گودرزی رئیس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی شد.

به گزارش تسنیم، محمود گودرزی امروز به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی شد.

پیش از این مسعود سلطانی‌فر و سیدرضا امیری‌صالحی و نصرالله سجادی به عنوان وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شده بودند، اما مجلس به آنها رای اعتماد نداد.

محمود گودرزی از سال از 1387 تاکنون، ریاست دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران را برعهده دارد.

در سوابق کاری گودرزی، استاد تمامی رشته علوم ورزش دانشگاه تهران نیز دیده می‌شود.

وی در سال 90 با انتقاد از ورزش کشور گفته بود، افرادی که به عنوان تعیین‌کننده و سیاست‌گذاران ورزش در راس هرم قرار گرفته‌اند به دلیل نداشتن صلاحیت فنی و عدم آشنایی به ورزش کشور مانند کوه یخی می‌مانند که زیر آب شناورند و همواره قادر به گرفتن تصمیمات درست و منطقی نیستند. زمانی که وزیر ورزش انتصابی باشد و شناخت محدودی نسبت به مفاهیم اصلی ورزش داشته باشد، نتیجه کار باید روند سکون به خود بگیرد.

محمود گودرزی در حال حاضر، رئیس کنگره ملی – تخصصی "علوم ورزشی؛  نیاز نسل" فردا است که روزهای 21 و 22 آذرماه سال 92 با محوریت دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

"مقایسه عوامل مربوط به شادکامی بین ورزشکاران رشته‌های انفرادی و تیمی دانشگاه تهران"، "مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، مدیریت استعداد"، "روش‌شناسی تمرین(راهبردها، اصول و مبانی) (رشته تربیت‌بدنی)"، "تغذیه ورزشکاران"، "اصول علمی کشتی گرفتن و اص‍ول‌ آم‍وزش‌ ک‍ش‍ت‍ی‌ (از م‍ب‍ت‍دی‌ ت‍ا پ‍ی‍ش‍رف‍ت‍ه‌): راه‍ن‍م‍ای‌ اس‍ت‍ادان‌، م‍رب‍ی‍ان‌، ک‍ش‍ت‍ی‌گ‍ی‍ران‌ – دان‍ش‍ج‍وی‍ان‌ ت‍رب‍ی‍ت‌ ب‍دن‍ی‌" از جمله کتب نوشته شده توسط گودرزی است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)