دیدار کاشانی و دادکان/دیدار دایی و عمادرضا/تکذیب حضور احمدزاده و استیلی در کادرفنی

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس حضور احمدزاده و استيلي را در اين تيم تكذيب كرد.

 

حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران در پي انتشار اخباري مبني بر حضور محمد احمدزاده و حميد استيلي در تيم فوتبال پرسپوليس را تكذيب كرد. وي اعلام كرد: هنوز دايي هيچ گزينه‌اي را براي دستياري خودش معرفي نكرده است.

* عماد محمدرضا مهاجم عراقي تيم فوتبال الزمالك مصر كه براي مذاكره با پرسپوليسي‌ها به ايران آمده بود قبل از ترك ايران در جلسه‌اي دو ساعته با علي دايي شركت كرد و با وي به گفت‌وگو پرداخت.

 

گفت و گوي كاشاني با دادكان و مخالفت سازمان ليگ با بلیط فروشی پرسپوليسي‌ها

 

 

سرپرست باشگاه پرسپولس با رئيس سابق فدراسيون فوتبال ديدار و گفت و گو كرد. در پي حرف و حديث‌هاي اخير در خصوص ساختمان باشگاه پرسپوليس حبيب كاشاني سرپرست قرمز پوشان با محمد دادكان رئيس گذشته فدراسيون فوتبال به بحث و گفت و گو نشست.

 

 

در اين نشست كاشاني از دادكان كه در زمان وي ساختمان باشگاه پرسپوليس به قرمز پوشان اهدا شد، درباره وضعيت ساختمان پرسپوليس سؤال كرد كه دادكان به وي اعلام كرد هيچ مشكلي در حال حاضر وجود ندارد و كارها كاملا قانوني انجام شده است.

* مسئولان باشگاه پرسپوليس از سازمان ليگ خواسته بودند تا حق بليت‌ فروشي بازي‌هاي ليگ برتر را به آنها واگذار كنند اما با مخالفت سازمان ليگ مواجه شدند. سازمان ليگ در نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس اعلام كرد با توجه به اينكه دير نامه خود را براي فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ ارسال كردند فعلا نمي‌توانند حق بليت فروشي بازي‌هاي پرسپوليس را به اين باشگاه بدهند.
كاشاني قرار است در اين خصوص مجدد با محمدي گفت و گو كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)