پرسپولیس نیوز : درگذشت مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم‌های ملی، ملوان، استقلال و پرسپولیس یک ساله شد.

 مهرداد اولادی (4 خرداد 1364 قائم‌شهر – 31 فروردین 1395 تهران) بازیکن فوتبال باشگاه ملوان بود. اولادی در رده ملی برای تیم‌های جوانان ایران، امید ایران، ب ایران و تیم ملی بزرگسالان ایران به میدان رفت.

وی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم‌های الشباب امارات، ملوان، پرسپولیس، استقلال و نفت تهران را داشت.

مهرداد خیلی زود و در حالی که فقط 30 ساله بود جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و برای همیشه از زمین خاکی به سمت آسمان‌ها پر کشید.

مهرداد بعد در قائمشهر خیلی زود چهره شده و تا فتح قلب هواداران سرخ پیش رفت و بعد از آن هم خیلی زودتر از حد تصور به تیم ملی رسید.

این بازیکن در یک برهه دیگر نیز بعد از افولی کوتاه به استقلال هم رسید و پیراهن آبی را هم برتن کرد تا از آن دسته بازیکنانی باشد که حضور در هر دو تیم پرافتخار و پرطرفدار ایران را تجربه کرده باشد.

با این حال گویا دست تقدیر این چنین برای وی نوشته شده بود تا مهرداد یک بار دیگر به انزلی بازگشته و در آنجا برای همیشه نه تنها از فوتبال بلکه از زندگی خداحافظی کند!

خبر تلخ بود و ناگوار؛ مهرداد اولادی سال گذشته در چنین روزی خیلی زود، دقیقا مثل آن زمان‌هایی که خیلی زود به اوج رسیده و چهره شده بود، برای همیشه در دل خاک آرام گرفت تا چیزی جز حسرت برای هواداران فوتبال ایران در فراقش باقی نماند.

امروز اولادی در بهشت مهمان هادی نوروزی و هر دو مهمان بزرگانی مانند همایون بهزادی، مجید سبزی و … و امروز دیگر فقط خاطرات آنهاست که می‌تواند آرمش‌بخش هواداران و خانواده فوتبال باشد.

چه زود دیر شده و امروز دیگر اولادی در مستطیل سبز حضور ندارد و فقط یاد او در شبی که پرسپولیسی‌ها جام قهرمانی را بالای سر بردند، در دل‌ها باقی مانده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)