اگر می توانستم حتما به استقلال می رفتم!

مرجع خبری پرسپولیس : کلاه کج که تن صدایش مدام تغییر می کرد اظهارات تندی علیه علی دایی و حبیب کاشانی مطرح کرد و گفت: چون پاچه خواری بلد نبودم در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفتم!


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ عادل کلاه کج که پس از کش و قوس های فراوان سرانجام موفق شد رضایتنامه اش را برای پیوستن به باشگاه مس کرمان از پرسپولیس بگیرد از مسئولان تیم سابقش به شدت انتقاد کرد.


کلاه کج پس از امضای قرارداد با مس کرمان گفت: زمانی که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفتم شوکه شدم. با خودم گفتم من هیچگونه بی انظباطی نداشتم و حاشیه ای هم برای پرسپولیس درست نکرده بودم، همیشه در تمرینات جدی بودم و با جرات می گویم از بسیاری از بازیکنان کنونی پرسپولیس بهترم.


کلاه کج افزود: البته تصور می کنم چون راه پاچه خواری(!) را بلد نبودم در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفتم به همین خاطر بزودی پشت پرده اخراجم از پرسپولیس را برای هواداران پرسپولیس بازگو می کنم.


کلاه کج در خصوص پیشنهاد استقلال تهران خاطر نشان کرد: اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس رضایتنامه ام را صادر می کردند حتما به استقلال می رفتم. آن ها باید می دانستند عادل کلاه کج بازیکنی نیست که بدون تیم بماند!

 

وی افزود: بجز پیشنهاد استقلال شرایط مس از باقی تیم ها بهتر بود و به همین خاطر به کرمان آمدم. انگیزه های بسیاری برای درخشش در ترکیب مس دارم و باید خیلی چیزها را به خیلی ها ثابت کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال ما که فکر می کند روزی به پرسپولیس باز خواهد گشت یا خیر؟ گفت: با اتفاقاتی که در پرسپولیس برای من رخ داد دیگر به این تیم فکر نمی کنم. آن ها باید یادشان باشد برای گرفتن رضایتنامه من از صبا چه کارهایی می کردند!

منبع: روزنامه ورزشی 90
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)