هدایتی: همیشه خود را یک پرسپولیسی می دانم / کریمی را به وقتش به پرسپولیس پس می دهیم! / نمی توانم سهام پرسپولیس را بخرم

مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل آذين تهران،در پاسخ به انتشار اخباري مبني بر حذف نامش از ليست پيشنهادي اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس، گفت: من هميشه خود را يك پرسپوليسي مي‌دانم و عضو هيات مديره باشم يا نباشم آماده كمك به اين باشگاه مردمي هستم.

حسين هدايتي به همراه امير مهريزي مديرعامل باشگاه استيل آذين درخصوص مسايل مختلف باشگاه استيل آذين و همينطور حضور دوباره‌اش در هيات مديره باشگاه پرسپوليس تهران سخن گفت.

هدايتي درخصوص مسائل مطرح شده دررابطه با حضورش در هيات مديره پرسپوليس گفت: در ديدار با رييس سازمان تربيت بدني اين موضوع را به اطلاع آقاي سعيد لو رسانده ام كه به عنوان يك علاقمند و طرفدار باشگاه پرسپوليس حاضرم هميشه در كنار پرسپوليس باشم و به اين تيم مردمي كمك كنم.

مالك باشگاه استيل آذين تهران،با تاكيد بر اينكه مسوولان بايد زمينه حضور هرچه بيشتر بخش خصوصي در ورزش را فراهم كنند،گفت:خوشحالم كه توانسته ام يك باشگاه خصوصي و موفق را در فوتبال ايران تاسيس كنم. اميدوارم با اين باشگاه بتوانم خدمتي به فوتبال ايران انجام دهم.

هدايتي درخصوص مخالفت باشگاه استيل آذين با انتقال علي كريمي به پرسپوليس تصريح كرد: اين دوباشگاه با هم برادرند ونمي خواهيم به اين دليل حاشيه اي براي هر دو طرف ايجاد شود.

وي اظهار كرد: هيات مديره تصميم گرفت با جدايي كريمي مخالفت كند زيرا اين بازيكن براي هر تيمي مهره‌اي ارزشمند است.

رييس سابق هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: مردم و هواداران پرسپوليس به خوبي شرايط ما را درك مي‌كنند و مي‌دانند ميزان علاقه من به پرسپوليس تا چه حدي است و باز هم اين موضوع را به اثبات خواهم رساند.

هدايتي اظهار كرد: امروز صاحب باشگاه استيل آذين هستم و بايد تصميماتي بگيرم كه به سود تيم خودم هم باشد. در ابتداي فصل تمام تلاش خود را براي حضور علي كريمي در پرسپوليس انجام دادم اما بعضي افراد نخواستند اين اتفاق رخ دهد.

وي افزود: شايد با كمبود علي كريمي در پرسپوليس، بعضي از مديران بدانند كه بايد قدر فرصت‌هاي طلايي را بهتر بدانند و به راحتي فرصت‌هاي خود را از دست ندهند.

مالك باشگاه استيل آذين،ادامه داد: پس از جذب كريمي برنامه ريزي خاصي در تيم انجام داديم و نمي‌توانيم در ميان فصل برنامه‌هاي خود را تغيير دهيم.

مطمئن باشيد اين امانت را در زمان خودش به باشگاه پرسپوليس باز خواهيم گرداند زيرا كريمي متعلق به پرسپوليس است.

هدايتي درخصوص صحبت‌هاي يكي از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس بر عليه وي اظهار كرد:اين صحبت‌ها كه كاملا كذب بود در شان ما و باشگاه پرسپويس نيست و دليلي ندارد با صحبت در اين خصوص به آن دامن بزنيم.

مالك باشگاه استيل آذين تهران در ادامه با تمجيد از عملكرد مالي مديران باشگاه استيل آذين ادامه داد: خوشحالم كه تاكنون همه چيز در باشگاه ما شفاف بوده است و مطمئن باشيد اين شفافيت باز هم ادامه خواهد داشت.

* نگاه رييس جمهور به خصوصي‌سازي در ورزش قابل تقدير است
از مالك باشگاه استيل آذين درخصوص موضوع خصوص‌سازي باشگاهها بويژه در دو باشگاه پرسپوليس و استقلال تهران، سوال شد كه در پاسخ گفت: مسوولان درحال بررسي دستور رييس جمهوري براي اين كار هستند تا نحوه درست واگذاري را پيدا كنند.

هدايتي درخصوص اينكه آيا همچنان تمايلي به خريد سهام باشگاه پرسپوليس دارد، افزود: شرايط امروز با سال گذشته كاملا متفاوت است زيرا درحال حاضر ما تيمي در ليگ برتر داريم كه مي‌تواند قطب سوم فوتبال ايران باشد.

وي اظهار كرد:گام‌هاي خوبي با استيل آذين برداشته‌ايم و فكر مي‌كنم دليلي براي خريد تمام سهام باشگاه پرسپوليس وجود نداشته باشد اما اگر سهام پرسپوليس به فروش برسد حتما حتي اگر شده يك سهم خواهم خريد تا در تيم محبوبم سهام دار باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)