سه شنبه 1 دی (10:30) 

مرجع خبری پرسپولیس : صحبت كردن در مورد تيم ملى خسته ام كرده است / محمد: چپ و راست ندارد، هر جا پيروانى بخواهد بازى مى كنم

pnnc • آخرين وضعيت پرسپوليس چگونه است؟
– شرايط تيم خوب است. بعد از پيروزى مقابل فولاد تمرينات منظمى را پشت سر گذاشته ايم و آماده ديدار با مس هستيم.
 

pnnc • قبل از بازى با فولاد حواشى زيادى پيرامون پرسپوليس وجود داشت. اكنون هم اين حواشى در اطراف اين تيم هست؟
– در آن زمان حاشيه در تيم ما بيداد مى كرد. بعد از آن برد همه چيز عوض شد و خدا را شكر شرايط بهتر از گذشته گشت و بچه ها بسيار با انگيزه تمرين مى كنند.

pnnc •در بازى هاى قبل معمولاً دفاع راست بودى اما مقابل فولاد در پست دفاع چپ بازى كردى. خودت در كدام پست راحت تر هستى؟
– قطعاً با توجه به اينكه سال ها در سمت راست بازى كرده ام در اين پست راحت تر مى توانم توانايى هايم را به معرض نمايش بگذارم و در اين پست راحت ترم اما هر جا كه سرمربى تيم بخواهد بازى مى كنم. قطعاً پيروانى صلاح تيم را بهتر از هر كس مى داند و به خوبى تصميم مى گيرد چه كسى در كدام پست بازى كند.

ديدار با مس را چطور ارزيابى مى كنى؟
– مس تيم خوب و فيزيكى است. ما در دور رفت در تهران مغلوب اين تيم شديم و اين بار براى جبران نتيجه رفت و انتقام گرفتن به ميدان مى رويم. بايد مس را شكست دهيم چرا كه هواداران از ما انتظار پيروزى دارند.

و اگر پيروز نشديد
– نمى دانم در آن زمان چه اتفاقى خواهد افتاد. قطعاً همگان ناراحت خواهند شد. پرسپوليس يك تيم بزرگ است و مردم از تيم بزرگ انتظار پيروزى دارند.

مقابل مس هم دفاع چپ خواهى بود؟
– بستگى به نظر افشين خان دارد در كل چپ و راست ندارد. هر جا كه او بخواهد بازى مى كنم.

قبول دارى پرسپوليس زيبا بازى نمى كند؟
– اينطور نيست. بعد از ۲ شكست طبيعى بود. كسب نتيجه مقابل فولاد از هر چيزى برايمان مهمتر باشد. نبايد از اين مسأله غافل شويم كه ما ۱۰ نفره شده بوديم و بايد تك گل خود را حفظ مى كرديم. مطمئن هستم مقابل مس با انجام بازى خوب خلاف اين گفته را به اثبات مى رسانيم.

شنيده اى انصارى فرد قصد بركنارى پيروانى را دارد؟
– چيزهايى شنيده ام اما اين مسائل ربطى به من ندارد و مديران باشگاه بايد در اين خصوص صحبت كنند.

رفتن پيروانى به ضرر پرسپوليس نيست؟
– قطعاً اينطور است. پيروانى با پرسپوليس نتايج بدى نگرفته است و در اين شرايط حساس جدايى وى اصلاً به صلاح باشگاه نيست و مى تواند آسيبى جدى به پرسپوليس وارد كند.

اما مى گويند بازى با مس آخرين فرصت پيروانى است؟
– اميدوارم اين اتفاق نيفتد. به نظر من اين مسائل صحت ندارد. قبل از بازى با فولاد هم چنين مسائلى مطرح مى شد. به هر حال اين موضوع در حيطه كارى من نيست و مديران بايد تصميم گيرى كنند.

عليرضا محمد به تيم ملى هم مى انديشد؟
– آرزويم حضور در تيم ملى است اما از حرف زدن در اين باره ديگر خسته شده ام. هميشه سعى كرده ام عملكردم در زمين يكنواخت باشد نه اينكه يك روز خيلى بد باشم و روز ديگر بسيار خوب ظاهر شوم. با اين حال تلاش مى كنم دايى مرا هم ببيند اما حالا كه اينطور نشده با قدرت به كارم در پرسپوليس ادامه مى دهم.


اين پرسپوليس پتانسيل حضور در ۳ جام به صورت همزمان را دارد؟

– تا شروع رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا فرصت زيادى باقى مانده و قطعاً مربيان تدابيرى را مى انديشند تا در جريان مسابقات مختلف با مشكلى مواجه نشويم و نتايج خوبى را رقم بزنيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)