پرسپولیس نیوز : کاخا کالادزه ستاره اسبق تیم فوتبال آث میلان و وزیر توسعه کشور گرجستان برای بازی در دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس درپی گفتگوی نماینده مشترک دو باشگاه پرسپولیس و میلان با کاخا کالادزه ستاره سال های اخیر باشگاه آث میلان این بازیکن اسبق تیم ملی گرجستان برای سفر به تهران و حضور در دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

کاخا کالادزه چهارشنبه شب از گرجستان به تهران سفر خواهد کرد و تنها بازیکنی خواهد بود که جدا از تیم میلان راهی تهران می شود. کاخا کالادزه 35 ساله از سال 2001 تا 2011 در تیم آث میلان عضویت داشت و در 194 بازی تیم میلان را در سری آ همراهی کرد و در 84 بازی در لیگ قهرمانان اروپا و 22 بازی در جام یوفا پیراهن میلان را بر تن کرد.

کاخا کالادزه در سال های 2011 و 2012 در تیم فوتبال جنوا ایتالیا عضویت داشت و 53 بار برای این تیم به میدان رفت. او در مجموع 247 بازی در سری آ انجام داده و قبل از پیوستن به تیم های ایتالیایی در تیم های دیناموکیف اکراین و تفلیس عضویت داشته است. کاخا کالادزه بازیکن بلندقامت آث میلان در 83 بازی برای تیم ملی بزرگسالان گرجستان به میدان رفته و در تیم های ملی امید ، جوانان و نوجوانان کشورش نیز به میدان رفته است. این بازیکن مشهور میلان پس از خداحافظی از دنیای فوتبال وارد عرصه سیاست شد و در کشورش به عنوان وزیر توسعه و انرژی منصوب شد و اخباری نیز درباره انتصاب او به عنوان معاون نخست وزیر گرجستان نیز در رسانه ها منتشر شده است.

کاخا کالادزه تا دو سال پیش در سری آ ایتالیا به میدان می رفت و از آمادگی خوبی برخوردار است. تیم میلان پیش از این نام 17 بازیکن را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که اسامی آنها در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شد ، پس از آن گنارو گتوزو به عنوان سرمربی و کاخا کالادزه به عنوان بازیکن به کادر تیم میلان اضافه شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)