پرسپولیس نیوز :  مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس، کارگاه آموزشی با عنوان «موزه زندگی» و «مربی زندگی خود باشید» را طی روزهای 18 و 19 مهر ماه برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، این کارگاه آموزشی دو روزه در راستای برنامه‌های توسعه علمی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد.

مدیر امور بین‌الملل مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس در این ارتباط گفت: موضوعاتی که در این کارگاه آموزشی مطرح می‌شود، هر چند در اروپا مباحثی جا افتاده هستند، اما در ایران موضوعات جدیدی هستند و برای اولین بار چنین کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

ثمر صنیعی ادامه داد: این کارگاه آموزشی در راستای برنامه‌های حرفه‌ای‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس، دانش محور شدن ورزش و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی باشگاه انجام می‌شود.

در مبحث «موزه زندگی» از همکاری سازمان بهزیستی هم بهره می‌گیریم و در جریان آن بحث می‌شود؛ افرادی که دارای ناتوانایی‌های جسمی و ذهنی هستند و افراد عادی جامعه چطور می‌توانند در کنار هم زندگی کرده و مکمل یکدیگر باشند. در واقع نوع برخورد با افراد خاص، چگونگی تعامل با آنها و شکوفا کردن توانمندی‌هایشان موضوع این کارگاه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث «مربی زندگی خود باشید» قصد داریم از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس هم بهره بگیریم. در واقع ما هر فرد را یک تیم در نظر می‌گیریم که عواملی مثل مدیریت، مربی، بدنساز، روانشانس، تدارکات و سایر مسائل را درون خود دارد و باید با این عوامل و به کارگیری درست آنها در زمان‌های مشخص به بالندگی برسد.

استاد زبان دانشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای برگزاری این کارگاه آموزشی طی تماس‌های مداومی که با آقای دکتر «لودویک مولر» داشتیم ایشان برای سخنرانی در این کارگاه آموزشی به تهران سفر خواهند کرد. البته آشنایی و ارتباط ما با ایشان که از اساتید روانشناسی هستند و در حال حاضر در آکادمی سلامت روان اجتماعی اروپا فعالیت می‌کنند و در اقصی نقاط جهان در همایش‌های علمی حضور دارند از طریق آقای وحید هاشمیان بود که در این ارتباط به ما کمک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)