دوشنبه28 بهمن(13:00) 

مرجع خبری پرسپولیس : کاستا: بعضي ازبازيکنان پرسپوليس اضافه وزن دارند

مربي بدنساز پرسپوليس گفت: تعداد کمي از بازيکنان پرسپوليس با مشکل اضافه وزن روبه رو هستند و تمرينات ويژه اي را براي آنها در نظر دارم

کاستا مربي بدنساز تيم فوتبال پرسپوليس تهران روز دوشنبه در گفت و گوئی در خصوص بدني بازيکنان اين تيم خاطر نشان ساخت: بازيکنان پرسپوليس از لحاظ فيزيکي در شرايط بسيار خوبي قرار دارند و تنها تعداد کمي از آنها به تمرينات اختصاصي نياز دارند.
وي تاکيد کرد : اسامي اين بازيکنان براي کادر فني است و صلاح نمي بينم نام آنها را باز گو کنم.
مربي بدنساز تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص فشرده تر شدن برنامه بازي هاي اين تيم با شروع ليگ قهرمانان آسيا گفت: اگر در هفته يک بازي داشته باشيم کار ما آسانتر است و مي توانيم بازيکنان را با برنامه ملايم تري به آمادگي لازم برسانيم اما چون هر هفته دو بازي خواهيم داشت بايد برنامه ويژه و فشرده اي را در دستور کار خود قرار دهيم.
وي تصريح کرد:

 به دليل فشرده بودن برنامه بازي هاي پرسپوليس ريکاوري در تمرينات ما از اهميت ويژه اي برخوردار است.
کاستا در خصوص وضعيت محسن خليلي گفت: خليلي مدت زمان زيادي را از مسابقات دور بوده و زمان زيادي طول خواهد کشيد تا آمادگي گذشته خود را بدست آورد.
وي افزود: اما با وجود تمام اين مسائل اين بازيکن تمرينات خوبي را پشت سر مي گذارد و هر روز وضعيتش بهتر از روز گذشته است.
مربي بدنساز تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شرايط بدني بازيکنان ايراني اظهار کرد: اعتقاد دارم بازيکنان ايراني در آسيا بهترين شرايط بدني را دارند و من اين موضوع را از قبل از سفر به ايران بررسي کرده بودم.
کاستا در خصوص وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس شرايط بسيار خوبي دارد و خوشحالم که شانس حضور در يکي از باشگاه هاي بزرگ آسيا را دارم .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)