پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: فرقی که پرسپولیس با تیم های دیگر دارد این است که تبلیغات نکرده و کارها را در بوق و کرنا نمی کند.

جعفر کاشانی در خصوص غیبت حسین عبدی در جلسات روز گذشته باشگاهخاطرنشان کرد: عبدی با من تماس گرفت و به من گفت برای انجام یکسری کارهای شخصی به کانادا سفر خواهد کرد و بعد از چند روز مجددا به ایران بازمی گردد.غیبت عبدی اصلا مهم نیست چون باشگاه در حال انجام تمامی کارهاست و غیبت یک عضو هیات مدیره مشکلی به وجود نمی آورد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بحث تجمع فردا هواداران در اعتراض به روند نقل و انتقالات باشگاه خاطرنشان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما چیزی که مسلم است باشگاه پرسپولیس تمام کارهایش را انجام داده است. فرقی که پرسپولیس با تیم های دیگر دارد این است که تبلیغات نکرده و کارها را در بوق و کرنا نمی کند.

کاشانی درباره اعتراض هواداران به اینکه باشگاه استقلال تا به حال دو بازیکن جذب کرده اما پرسپولیس هنوز هیچ کاری انجام نداده تصریح کرد:سیاست باشگاه پرسپولیس مانند استقلال نیست و تا زمان امضا قرارداد اسامی را اعلام نمی کند.دلیل این موضوع هم این است که دنبال این نیستیم  بی جهت برخی بازیکنان را سر زبان بیاندازیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)