کریمی در لیست هر سه مربی بود
مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس تهران گفت : منصور ابراهیم زاده امروز برای هدایت پرسپولیس به ما برنامه می دهد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ حبیب کاشانی طی تماس تلفنی با یکی از برنامه های ورزشی صدا و سیما ضمن تایید این خبر گفت : کمیته فنی باشگاه که متشکل از چند مشاور هستند امروز بعد از ظهر برای انتخاب سرمربی فصل اینده باشگاه تشکیل جلسه می دهد.


وی ادامه داد : منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن اصفهان که تا پیش از این در دسترس نبود امروز برای هدایت تیم پرسپولیس برنامه خود را به ما داد.


کاشانی در ادامه گفت : استیلی ،درخشان، دایی و ابراهیم زاده به ما برنامه خود را برای هدایت پرسپولیس در فصل جدید داده اند که کمیته فنی باشگاه قطعا با بررسی دقیق و انتخاب شایسته خود؛ سرمربی فصل بعد را به ما معرفی خواهند کرد.

 


کاشانی در خصوص جذب کریمی گفت : در برنامه ی علی دایی ، حمید استیلی و حمید درخشان نام کریمی به عنوان بازیکن جدید نام برده شده بود ضمین اینکه خود علی کریمی هم در خارج کشور و هم در داخل ایران همیشه دوست داشت در خانه خود یعنی باشگاه پرسپولیس بازی کند و ما هم برای جذب وی اقدام کردیم و او فصل بعد برای پرسپولیس با شماره 8 بازی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)