پرسپولیس نیوز : عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه خودمان است اما باید از وزیر ورزش بپرسید که چه شد ما به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب شدیم.

جعفر کاشانی، درباره حضورش در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع را باید از شخص وزیر ورزش بپرسید که چه شد ما به عضویت هیأت مدیره درآمدیم اما باید بگویم پرسپولس باشگاه خودمان است و اگر کاری از دست‌مان برآید برای این باشگاه انجام می‌دهیم و امیدوارم مفید واقع شویم.

وی درباره اینکه اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس چه سیاستی را دنبال خواهند کرد،‌ادامه داد: باید در ابتدا نشستی باشد تا برنامه‌ها را مرور کنیم اما امیدوارم که بتوانیم مؤثر واقع شویم چرا که پرسپولیسی‌ها برای کمک به این باشگاه به دنبال پست و مقام نیستند و همه ما می‌خواهیم تجربیات‌مان را در اختیار باشگاه قرار دهیم تا بتوانیم یک باشگاه بزرگ بسازیم.

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا تغییرات در این باشگاه ادامه خواهد داشت یا نه،‌اظهار داشت: در این باره چیزی نمی‌دانم.

کاشانی در پایان درباره اینکه آیا در جلسه این هفته هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مدیرعامل انتخاب می‌شود یا نه، افزود: در این باره هر احتمالی وجود دارد اما در ابتدا باید نشستی برگزار شود تا برنامه‌ها را مشخص کنیم و انتخاب مدیرعامل هم در جهت اجرای سیاست‌های باشگاه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)