مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: “حرف ما در برابر خیلی از صحبت‌ها تنها باید پیروزی در برابر حریفان در زمین مسابقه باشد.”

 

حبیب کاشانی که در جمع سرخ پوشان تهرانی در هتل اسپیناس تهران سخن می‌گفت درگذشت بابک معصومی، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال کشور و سرمربی اسبق تیم فوتسال پرسپولیس را به جامعه ورزش کشور تسلیت گفت.

 

 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد پرسپولیس در دو بازی ابتدایی لیگ، گفت: “درست است که هنوز تیم ها از جمله تیم ما به انسجام کامل نرسیده‌اند اما عملکرد بازیکنان پرسپولیس باید در شان جایگاه و اعتبار این تیم و هواداران میلیونی آن باشد. از شما می‌خواهم با عملکردتان پاسخ خیلی از صحبت‌ها را بدهید و اجازه ندهید با حاشیه سازی برای تیم مشکل ساز شوند.”

 

کاشانی با اشاره به روند انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی پرسپولیس، افزود:” من سال‌هاست حمید استیلی را می‌شناسم اما انتخاب او به عنوان سرمربی پرسپولیس از سوی کمیته فنی در چارچوب یک تفکر حرفه ای و تنها به خاطر شایستگی‌های او بود. امروز فردی با سابقه 85 بازی ملی و تلاش مستمر برای پشت سر گذاشتن مدارج علمی و کسب تجربه در کنار بزرگان فوتبال با شایستگی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده است و نباید اجازه دهیم با بی دقتی ما و برخی حاشیه سازی‌ها، این شایستگی زیر سوال برود. نباید اجازه دهیم برخی اشتباهات، سرمربی و شاکله تیم را زیر سوال ببرد.”

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد:” شاکله تیم قهرمان در پرسپولیس حفظ شده و چند بازیکن ملی پوش نیز به این جمع اضافه شده‌اند. تک تک شما بازیکنان برای هر تیمی یک مهره هستید و تیم‌های دیگر به دنبال شما بوده و هستند. بنابراین باید با جدیت به دنبال اعتلای نام پرسپولیس و تکیه بر صدر فوتبال کشور باشیم.”

 

کاشانی لازمه موفقیت و قهرمانی را تیم بودن به معنای حقیقی کلمه دانست و تصریح کرد:” میلیون‌ها هوادار در سراسر کشور و خارج از کشور نگاه‌شان به عملکرد ماست. هوادارانی که با موفقیت ما می‌خندند و با ناکامی ما گریه می‌کنند. همه توان شما باید حرکت در مسیر موفقیت باشد. برای رسیدن به این هدف هم باید منافع تیمی را در نظر گرفت و برای آن تلاش کرد. اختیار مطلق در یک تیم فوتبال با سرمربی تیم است و بازیکنان و دیگر عوامل تیم باید تابع نظر سرمربی باشند. بازیکنان چه در زمین مسابقه باشند یا خارج از ترکیب، باید در رفتار و گفتارشان نشان دهند که یک پیکر واحد هستند. در آن صورت هیچ چیزی جلودار این تیم نخواهد بود.”

 

وی با اشاره به برخی حاشیه‌ها پیرامون بحث کاپیتانی تیم، گفت:” نگاه ما به جایگاه خودمان و تیم بزرگ پرسپولیس باید به گونه‌ای باشد که این مسایل به هیچ عنوان مطرح نباشد. انتخاب کاپیتان از اختیارات سرمربی است و ما نباید مشغول مسایل و موضوعات کوچک شویم. تمرکز همه ما به ویژه بازیکنان باید به جایگاه تیم در جدول و دغدغه هواداران باشد. حاشیه ها ما را از رسیدن به اهدافمان دور می‌کند و البته ما با کمک و همفکری هم این اجازه را نخواهیم داد.”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)