برای آبی ها کری می خوانم / کرانچار سرمربی پرسپولیس در دربی / شاید رئیس فدراسیون شوم

مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني در حاشيه تمرين پرسپوليس اظهار داشت: با هماهنگي انصاري فرد امروز در تمرين حاضر شدم و او در جريان اين اقدام من است.
وي درباره حكم جديدش عنوان كرد: سعيدلو به من لطف دارد و حكم مشاور خود را به من داد. من بدون كاغذ و حكم نيز حاضر بودم به سازمان تربيت بدني و پرسپوليس خدمت كنم.
كاشاني درباره حضورش در فدراسيون فوتبال و پرسپوليس گفت: من مديرعامل پرسپوليس نمي‌شوم اما حضورم در فدراسيون فوتبال را فعلا تكذيب يا تاييد نمي‌كنم. توانايي‌هايي دارم كه براي خدمت به ورزش آماده‌ام.
وي افزود: نمي‌دانم حضورم مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند يا خير ولي از هواداران مي‌خواهم حالا كه براي استقلالي‌ها كري مي‌خوانم در بازي جمعه فقط به فكر 3 امتياز باشيم.
كاشاني ادامه داد: بحران در پرسپوليس از ديدگاه خبرنگاران است؛ مثل اتفاقاتي كه در خانواده رخ مي‌دهد. تاريخ فوتبال نشان مي‌دهد هر وقت پرسپوليس و استقلال بالا و پائين جدول بودند اتفاقات عوض شده است و حالا نيز اميدوارم استقلال را شكست بدهيم.

وي در خصوص كرانچار گفت: شرايط قرارداد كرانچار حرفه‌اي است و او جمعه روي نيمكت مي‌نشيند و بعد در مورد قراردادش تصميم‌گيري مي‌شود. صددرصد دربي براي كرانچار تاثيرگذار است. چون برد پرسپوليس باعث مي‌شود اين مربي در دل هواداران جا باز كند. كرانچار بايد بداند با قرارداد و يا بدون قرارداد بايد در پرسپوليس موفق شود.
وي يادآور شد: صبح جلسه خوبي با كرانچار داشتم و در مورد مسائل فرهنگي و اجتماعي حرف زدم. من جاي انصاري فرد نيستم كه الان بگويم بركناري كرانچار درست بود يا خير. بهتر است فعلا همه چيز را فراموش كنيم و به فكر موفقيت پرسپوليس باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)