پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس باید بدانند که هر چه سریع‌تر باید تبدیل به یک باشگاه شویم.

جعفر کاشانی ابتدا در خصوص انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: به نظر من انتخاب دایی بسیار به موقع بود. البته شاید اگر ما زودتر این کار را می‌کردیم نتایج بهتری را می‌گرفتیم، اما حالا هم دیر نشده و من مطمئن هستم پرسپولیس می‌تواند با دایی موفق شود.

وی افزود: من از روز اول این موضوع را اعلام کردم و باز هم تکرار می‌کنم، ما باید هر طوری شده تبدیل به باشگاه شویم و فقط به دنبال یک تیم فوتبال نباشیم. کارهای خوبی در بخش آکادمی پرسپولیس شده که باید آنها را جدی تر پیگیری کنیم. من از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستم که این موضوع را جدی تر پیگیری کنند.

کاشانی در خصوص انتخاب سرپرست قرمزپوشان نیز گفت: به نظر من سرپرست نباید حتما فوتبالیست قدیمی باشد، هر کس که بتواند کار تیم را اداره کند می‌تواند پرسپولیس را سرپرستی کند. سرپرست یعنی تنظیم کننده خوب کارها و به نظرم حتما فوتبالی نباشد، اشکالی ندارد، ما الان سرپرست‌هایی داریم که برای باشگاه درآمد زایی می‌کنند و تیم را می‌چرخانند اینها همه یک نقطه مثبت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)