پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو به هیات مدیره گفت که نیازی به بازیکن جدید ندارم.

جعفر کاشانی درباره جلسه امروزهیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نشست خوبی برگزار کردیم. برانکو نیز در این نشست حاضر شده است و گزارش تیم را ارایه کردند. ایشان در ابتدا گزارشی از سفر پرسپولیس به کشور اوکراین به هیات مدیره دادند و سپس درباره برنامه های آینده باشگاه و همچنین اهداف فنی خود توضیحاتی را ارایه کردند.

 وی درباره بحث رامین رضاییان گفت: یادمان باشد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تحت هر شرایطی باید شخصیت شان حفظ شوند. شخصیت این باشگاه ها را باید افراد حاضر در آنها حفظ کنند. این افراد شامل بازیکن، مربی و مدیر می شود. بازیکن باید الگو باشد. در گذشته بازیکنان تاج و پرسپولیس در مقابل پیشنهاد میلیونی حاضر نمی شدند پیراهن خود را عوض کنند و اگر امروز استقلال و پرسپولیس جایگاهی دارند از همان روزهاست.

رییس هیات مدیره اضافه کرد: برانکو درباره آقای ر ضاییان  گفتند که من به این بازیکن نیازی ندارم زیرا تیمم را بسته ام و با همین نفرات مسیر را طی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این شائبه که هیات مدیره با بازگشت رضاییان مخالفت کرده است بیان داشت: بحث ، بحث  برانکو بود ایشان به عنوان نفر اول کادر فنی نظرشان بر این بود که به رضاییان نیازی ندارند. ما باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذاریم.

رییس هیان مدیره در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است باز هم راهی برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس باشد؟ خاطرنشان کرد: سرمربی محترم تیم اکیدا اعلام کردند که جایی برای این بازیکن در تیم شان ندارد.

کاشانی در پایان درباره دیگر مباحث جلسه امروز گفت: بحث های مهمی درباره زیرساخت های باشگاه و راه های تبدیل شدن به یک باشگاه واقعی را بررسی کردیم همچنین درباره مشکلاتی که فدراسیون فوتبال برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کرده است صحبت شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)