پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برای جذب بازیکن تنها بحث فنی ملاک نیست و بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید از هر نظر مورد تایید باشد.

جعفر کاشانی در رابطه با نایب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر، گفت: به هرحال این فصل در ابتدا مشکلات زیادی داشتیم اما تیم خوب و جوانی را آماده کردیم که این بازیکنان توانستند با حمایت باشگاه با تمام مشکلاتی که بود تا آستانه قهرمانی پیش برود و نایب قهرمان شوند.

وی در رابطه با برنامه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده است، افزود: به هر حال باید بررسی‌ها صورت بگیرد و کادر فنی در مورد این مسئله نظر بدهد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان جدید، تصریح کرد: ملاک ما برای جذب بازیکنان جدید تنها بحث فنی نیست و بازیکنی که به عضویت باشگاه بزرگ پرسپولیس درمی‌آید، باید از همه نظرها شایسته حضور در این تیم را داشته باشد زیرا به اعتقاد من بازیکنی که به پرسپولیس آمده، یک شبه راه صد ساله را طی کرده و باید رفتار و اخلاقش را نیز برای حضور در پرسپولیس آماده کند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته فنی در خصوص جذب بازیکن نظر خواهد داد یا خیر؟ گفت: به هر حال باید نشست‌هایی با کادر فنی برگزار شود و سرمربی تیم بنا به نیازهای تیم، لیستش را بدهد اما ما هم با بررسی‌های نقاط ضعف و قوت باشگاه و بررسی تمام مشخصات بازیکنان مورد نظر، در جذب بازیکن نظر خواهیم داد.

کاشانی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم را برای جذب بازیکن انجام خواهد داد؟ تصریح کرد: فعلاً چند روز از پایان مسابقات لیگ گذشته و بگذارید کمی استراحت کنیم و مطمئن باشید به موقعش بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات خواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)