پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز هم معتقدم علی دایی لایق ریاست در کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

جعفر کاشانی درباره جدایی اش از دوست قدیمی و هم تیمی سابقش زنده یاد بهزادی اظهار داشت: زمانی که من 16ساله بودم با همایون که 19 ساله بود آشنا شدم. ما 60 سال با یکدیگر زندگی کردیم و در تمام فرازونشیب ها کنار هم بودیم. روز عروسی من، روز عروسی او، روز تولد فرزندان مان و در فرازونشیب های زندگی همواره کنار هم بودیم.

وی ادامه داد: شاید حسین کلانی بتواند بگوید که بیشتر از همه با همایون زندگی کرده اما من حتی از کلانی هم بیشتر کنار همایون بودم و او کنار من. ما حتی در این 60 سال با هم اختلاف هم پیدا می کردیم. همایون انسانی احساساتی و رقیق القلب بود به همین خاطر گاهی مواردی هم پیش می آمد که بین ما حرفی مطرح شود اما ما هرگز ازهم جدا نبودیم. غیر از حالا که او رفته و من هنوز روی زمین هستم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حضور پیشکسوتان استقلال ، بازیکنان این تیم و طرفدارانش در مراسم تشییع و خاکسپاری بهزادی خاطرنشان کرد: همایون متعلق به همه ایران بود. یک قهرمان متعلق به همه کشورش است. وقتی قهرمان باشی استقلالی یا پرسپولیسی ندارد همه شما را دوست دارند. بیش از این نمی توانم درباره این مساله صحبت کنم چون خاطرات همچون تصاویر بهم پیوسته دائم از  جلوی چشمانم رد می شود. ما اولین مسافرت زندگی مان را هم که به آبادان بود با هم رفتیم.

جعفرکاشانی درباره دیدار فردای پرسپولیس برابر صبا در فینال جام شهدا و حساسیت های حاکم بر این بازی برای سرمربی پیشین پرسپولیس و فعلی صبای قم گفت: علی دایی هرجا که باشد اسطوره فوتبال باشگاه پرسپولیس است. او هم متعلق به جامعه ایران است. این قبیل بازی ها هرگز روی شخصیت افراد تاثیر نمی  گذارد.

رییس هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: علی دایی هنوز هم می تواند ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را در دست بگیرد. پیش از این هم گفته بودم می توان با لابی کردن دایی را رییس AFC  کرد. دایی فردی تحصیل کرده از دانشگاهی معتبر است که به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و در مجامع بین المللی فردی شناخته شده و سرشناس محسوب می شود. او فاکتورهای بسیار مهمی دارد و آرزوی من این بود که دایی را در کسوت ریاست AFC ببینم.

کاشانی در پایان گفت: بازی با تیم علی دایی یک مسابقه فوتبالی است که برد و باخت پرسپولیس مقابل او هیچ تغییر و تاثیری در جایگاهش برای هواداران پرسپولیس به وجود نخواهد آورد. ای کاش ما روزی دارای باشگاهی باشیم که در تالار افتخاراتش اسامی بزرگانی همچون دایی پیش چشم طرفداران پرسپولیس قرار بگیرد که بدانند چه کسانی برای پرسپولیس زحمت کشیده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)