پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسات کمیته فنی پرسپولیس ما فقط همدیگر را می‌دیدیم.

جعفر کاشانی درباره لغو این کمیته اظهار داشت: من اطلاعی ندارم که چه اتفاقاتی افتاده و اصلاً کمیته فنی تشکیل شد یا خیر، چند جلسه دور همدیگر نشستیم اما این تیم که یک نفر درباره‌اش تصمیم ‌می‌گیرد نیازی به کمیته فنی ندارد، کمیته فنی زمانی جایگاه دارد که به جای مقابله با آن، برای موفق شدن یک تیم همکاری شود. این کمیته باید هدفمند و با وظایف خاصش اختیار داشته باشد و به عنوان مشاور باشد نه اینکه حرفی بزند و خریدار نداشته باشد.

وی افزود: پرسپولیس متأسفانه هنوز هم فقط یک تیم است و باشگاه نشده، ان‌شاءالله روزی این تیم باشگاه شود و به سازندگی برسد.

وی در پاسخ به سؤالی که در این دو سه جلسه آیا درباره مشکلات عدیده فنی پرسپولیس در فصل جاری صحبت کردید یا خیر، گفت: چند جلسه دوستان را دیدیم و از زمان بهترین استفاده را کردیم، من فقط باید همین حرف را بزنم، بالاخره دیدن دوستان یک بهانه و غنیمت است.

کاشانی در پاسخ سؤالی که چرا الان جلسه‌ای ندارید، گفت: من نمی‌دانم، بالاخره به ما تکلیفی کردند و ما هم به خاطر کمک به پرسپولیس آن را قبول کردیم اما با توجه به شرایط، دیگر حتماً صلاح دانستند جلسه‌ای نباشد، تا همین جا من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم ولی درباره منتفی شدن یا نشدن آن حرفی ندارم.

وی در پایان در پاسخ سؤالی دیگری که آیا در این جلسه می‌توانستید از دایی هم انتقاد کنید یا خیر، گفت: بالاخره کمیته فنی یک اتاق مشاوران است اما فعلاً که جلسه خبری نیست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)