مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قانون فوتبال به ما اجازه از دست دادن فرصت ها را نمی دهد، ما در نیم فصل اول امتیازهای بسیاری را از دست دادیم و دیگر فرصتی برای اشتباه کردن نداریم.

 

حبیب کاشانی در صحبتهایش در اردوی هتل برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس  افزود: در نیم فصل دوم روی تک تک امتیاز ها حساب باز کرده ایم. به هیچ کس اجازه نمی دهیم در حرکت رو به جلوی پرسپولیس، تاثیر منفی بگذارد.

وی با اشاره به برخورد های سخت گیرانه اخیر باشگاه پرسپولیس با برخی بازیکنان از جمله وسلی، هوار و شیث رضایی، تاکید کرد: ما برای همه بازیکنان احترام ویژه ای قائل هستیم و همیشه در سخت ترین لحظات هم کنار آنها خواهیم بود اما در صورت لزوم، با کسی تعارف نداریم واجازه بی نظمی ویا اختلال در روند حرکتی تیم را به احدی نمی دهیم.

 

وی شیث رضایی را بازیکن و با تعصب و زحمتکش تیم خواند اما نسبت به رفتار او پس از اخراج شدن از زمین مسابقه و بی احترامی نا خواسته اش به بازوبند کاپیتانی پرسپولیس انتقاد کرد و برخورد کمیته انضیبطی باشگاه با وی را به همین دلیل دانست.

 

کاشانی همچنین به خارج شدن چند بازیکن از لیست پرسپولیس و انتقال آنها به تیم های دیگر و نیز فسخ قرارداد باشگاه با وسلی اشاره کرد وافزود: امروز بهترین زمان برای بازیکنانی است که به دنبال فرصت می گردند تا خود را نشان دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)