پرسپولیس نیوز : ریییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار نبود نامه ای به باشگاه زده شود و قرار بود طارمی با باشگاه توافق کند.

جعفر کاشانی در خصوص اینکه طی چند روز گذشته کمی شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات نگران کننده شده اظهار داشت: به هیچ عنوان شرایط پرسپولیس نگران کننده نیست. ایراد ما که نه بقیه در این است تا با هر کسی مذاکره می کنند سریع در بوق و کرنا می کنند اما پرسپولیس به این شکل نیست. ما کار خودمان را جلو می بریم و طبق خواسته سرمربی باشگاه عمل می کنیم. طاهری به کار خودش وارد بوده و مطمئنا همه چیز رو به راه است.

وی در این باره که در دو روز گذشته حمید علی عسگر و مهدی طارمی از پرسپولیس جدا شده اند و عالیشاه و احمدزاده با ناراحتی باشگاه را ترک کردند بیان داشت: من در این باره چیزی نمی دانم اما به شایعات توجه نکنید. همه چیز روی برنامه ریزی پیش رفته و ما با تمام این بازیکنان قرارداد خواهیم بست.

 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه طارمی امروز در نامه ای جدایی اش از پرسپولیس را صددرصد اعلام کرده خاطرنشان کرد: اگر اینطور باشد من هم تازه دارم می شنوم. تا آنجا که من می دانم قرار نبود نامه ای به باشگاه زده شود و قرار بود طارمی با باشگاه توافق کند اما اگر موضوع غیر از این است من از آن بی اطلاع هستم.

وی درباره اینکه آیا نگران نیست هواداران برای اعتراض دوباره به جلوی باشگاه بروند عنوان کرد: من مدیر یک ساله یا دو ساله نیستم که از این مسائل وحشت داشته باشم. هوادار صاحب باشگاه است اما باید درک کند مدیران پرسپولیس همه تلاش خودشان را انجام می دهند و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

کاشانی در خصوص اینکه استقلال با جذب مهدی رحمتی به نوعی بمب ترکاند و آیا پرسپولیس قرار نیست بمبی بترکاند تصریح کرد: همه بازیکنان تیم پرسپولیس به نوعی بمب محسوب می شوند و ما احتیاجی به ترکاندن بمب نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)