پرسپولیس نیوز : مدیر عامل پیشین پرسپولیس درباره درخواست این باشگاه برای اسپانسرینگ شهرداری گفت: بانک شهر باید در این خصوص تصمیم بگیرد و چون سیاست شهردار، حمایت از تیم‌های پایتخت است، ممکن است شهرداری از پرسپولیس هم حمایت مالی کند.

حبیب کاشانی گفت: علی پروین به دفتر من آمد و به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس نامه و تقاضایی داشتند مبنی بر اینکه بتوانند از اسپانسرینگ شهرداری استفاده کنند. من هم این نامه را به شهردار تهران تقدیم کردم که طبیعتا شهرداری هم پس از بررسی، به آن پاسخ خواهد داد.

 وی ادامه داد: همانطور که مستحضرید، در سال 89، یعنی آخرین سالی که من در پرسپولیس حضور داشتم، قراردادی با بانک شهر داشتیم که پس از رفتن من از باشگاه، قرارداد عملیاتی نشد و ملغی شد و شهرداری در یک دادگاه کمیسیون 38 شکایتی علیه باشگاه پرسپولیس طرح کرد که دادگاه باشگاه را ملزم کرد که این پول به شهرداری مسترد شود، چرا که باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد. البته من در جریان استرداد یا عدم استرداد پول نیستم.

عضو شورای شهر تهران درباره دخالت شورای شهر در این موضوع گفت: این موضوع اصلا به شورا ربطی ندارد. سهامداران بانک شهر هفت کلانشهر هستند و سیاست های خاص خود را دارند. بودجه بانک شهر هم توسط شورا مصوب نمی شود و اگر تشخیص داده که اسپانسر پرسپولیس شود، به شورای شهر یا نهادهای مشابه دیگر ارتباطی ندارد.

وی افزود: سیاست شهردار تا امروز این بوده که از تیم های پایتخت حمایت کنند و در حال حاضر هم بانک شهر به عنوان یک بانک مستقل که سهامش متعلق به کارکنان شهرداری های کلانشهرهای کشور است، اسپانسر تیم استقلال شده و امکانش هست که بخواهد مجددا اسپانسر پرسپولیس شود. اما در این زمینه، شورای شهر تهران یا سایر شهرها تصمیم گیرنده نیستند و طبیعتا هیات مدیره بانک شهر باید این تصمیم را بگیرد.

 کاشانی در پایان گفت: من درباره رقم درخواستی برای اسپانسرینگ حضور ذهن ندارم. از پاسخ شهرداری به این نامه هم اطلاعی ندارم. اما به نظرم به شورای شهر ارتباطی ندارد که برای بانک شهر در این خصوص تعیین تکلیف کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)