پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره پرسپولیس گفت: موضوع خصوصی‌سازی پرسپولیس قابل حل نخواهد بود، مگر اینکه آن را در چارچوب طرح‌های بزرگ ملی ببینند و کار مردم به مردم واگذار شود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، جعفر کاشانی که در دومین نشست آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی باشگاه‌ها صحبت می‌کرد، افزود: ما قبل از هر چیز نیاز داریم نگاه مسوولان کلان کشور نسبت به ورزش به طور عام و نسبت به فوتبال به طور خاص تغییر کند. وقتی این نگاه تغییر کرد، آنگاه بهتر می‌توان اقدامات لازم را انجام داد و امکانات مورد نیاز را فراهم کرد.

وی که در جمع مدیران گذشته تا حال پرسپولیس و استقلال صحبت می‌کرد، ادامه داد: موضوع ورزش و فوتبال باید در چارچوب طرح‌های کلان ملی دیده شود. من به عنوان یک دیپلمات در کشورهای دیگر حضور داشتم، تجربه به من می‌گوید باید در این حوزه کار مردم توسط مردم ولی زیر نظر مسوولان ذیربط انجام شود. اگر در این بخش بدرستی عمل کنیم دیگر خیلی از نگرانی‌ها که مانع پیشرفت و توسعه امور در این حوزه می‌شوند وجود نخواهد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مردم خوب می‌دانند امور مربوط به خود را چگونه انجام دهند ولی همانطور که گفتم لازم است چارچوب‌ها تعیین شده و دولت و حکومت به عنوان متولیان امر همه چیز را زیر نظر داشته باشند. این اتفاقی است که همه جا روی می‌دهد.

وی تصریح کرد: در تمام دنیا اینگونه است که ورزش چالش‌ها را برطرف می‌کند اما در اینجا همه چیز وارونه شده و ورزش خود به چالش تبدیل شده و عقلا می‌نشینند تا مشکل را حل کنند اما اگر همه اینها در چارچوب طرح بزرگ ملی دیده شود همه بخش‌ها وارد کار می‌شوند، آنگاه می‌توان نشست و مشکل را حل کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)