كاشاني هم حمايت كرد، هم اولتيماتوم داد ! كسي را بركنار نمي‌كنم ولي بايد قهرمان شويم

مرجع خبری پرسپولیس : ذهن حبيب كاشاني هنوز درگير باخت به سپاهان است. براي همين امروز از سر صبح آمده باشگاه، كارهايش را سر و سامان داده و با چهره‌اي گرفته پشت ميز اتاقش نشسته. منتظر است عقربه كوچك ساعت روي 9 فيكس شود تا مربيان بيايند و از آنها بپرسد چطور شد كه پرسپوليس دوباره پايش را گذاشت توي جاده بي‌تفاوتي و امروز نه تنها نمي‌برد كه حتي حوصله خوب بازي كردن را هم ندارد. كمتر از 10 دقيقه بعد، زلاتكو كرانچار روبروي كاشاني نشسته و در كنار دست‌اش رضا چلنگر و بعد توميسلاو ايوكوويچ، حسين عبدي و احمدرضا عابدزاده و محمود خوردبين حضور دارند.

خوردبين و كرانچار گزارش‌هاي مكتوب‌شان را مي‌گذارند جلوي روي حبيب كاشاني و او بدون آنكه حتي نگاهي به آنها بيندازد، شروع مي‌كند به انتقاد: «نمي‌دانم شما چه نظري داريد ولي از اين وضعيت من اصلا راضي نيستم. واقعا مي‌خواهم بدانم پرسپوليس چه كمبودي دارد كه اينقدر راحت امتياز مي‌دهد و مي‌بازد؟» مي‌خواهد همه چيز را از زبان سرمربي بشنود و كرانچار هم در پاسخ مي‌گويد: «به نظر من هم نبايد مي‌باختيم. همه ديدند كه خوب بازي كرديم و فكر مي‌كنم خيلي بدشانسي آورديم.

البته هنوز اشكال‌هايي هم داريم ولي تيم خيلي خوب شده.» … كاشاني وسط حرفش مي‌آيد و مي‌پرسد كه چرا مربي‌اش اصلا به فكر پنالتي نبوده و با هدر دادن دو پنالتي، پيروزي بزرگي را از دست داده كه كرانچار جواب مي‌دهد: «من هم معتقدم به آن دو پنالتي باختيم و از اين به بعد هر روز پنالتي زدن را هم تمرين مي‌كنيم.
برخلاف شما من از تيم راضي‌ام و براي نيم‌فصل دوم برنامه‌هاي خاصي در نظر دارم. ما در دبي هم بدنسازي بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم و با اين آمادگي، فكر مي‌كنم الان ديگر زمان نتيجه‌گيري و قدرت‌نمايي پرسپوليس رسيده.» … البته كاشاني اين را هم تذكر مي‌دهد كه درست برخلاف آنچه سرمربي ادعا مي‌كند، پرسپوليس نه تنها به لحاظ بدني آماده نيست كه از اردوي امارات به بعد، افت هم كرده. براي همين از كرانچار مي‌خواهد كه دلخوش به بدنسازي‌هاي اول فصل و اردوي نيم‌فصل نباشد و در طول هفته از انجام تمرين‌هاي بدنسازي غافل نشود. سرمربي هم چاره‌اي پيش رويش نمي‌بيند جز موافقت و بعد از دلخوري‌هايش مي‌گويد: «حالا كه چند بازيكن رفته‌اند و تيم خلوت‌تر شده راحت‌تر مي‌توانم روي برنامه‌هايم تمركز كنم. فقط بايد حاشيه‌هاي اطراف تيم از بين برود. وقتي ما نمي‌بريم يا خوب بازي نمي‌كنيم همه مي‌گويند كرانچار بايد بركنار شود و حتي جانشين مرا هم معرفي مي‌كنند. من با اين وضعيت نمي‌توانم روي تيم تمركز كنم. علاوه بر اين اختيار تام هم مي‌خواهم. وقتي من بايد جوابگو باشم همه تصميم‌ها را هم خودم بايد بگيرم- اين حرف را كرانچار احتمالا در پاسخ به خواسته قبلي كاشاني كه توصيه كرده بود با عبدي بيشتر مشورت كن به زبان آورده- و كسي در كارم دخالت نكند. اگر همه چيز خوب باشد من هم قول مي‌دهم از اين به بعد با قدرت بيشتري ليگ را ادامه بدهيم و همه حريفان را ببريم.» بعد از صحبت‌هاي پر از گلايه كرانچار، دستياران او هم كه تا حالا در سكوت فقط شنونده بودند، حرف‌هايشان را مي‌زنند و اختيار صحبت، دوباره مي‌رسد به حبيب كاشاني. حرف‌هاي پاياني او هم حمايتي است و هم به گونه‌اي اولتيماتوم تا حساب كار دست همه بيايد و كاشاني هم حرف آخرش را زده باشد. او اين‌طور مي‌گويد: «من به همه شما حق مي‌دهم ولي نمي‌توانم راضي باشم چون اين جور نتيجه گرفتن براي تيمي به بزرگي پرسپوليس شرم‌آور است ولي با اين همه فكر مي‌كنم بعضي جاها پيشرفت داشته‌ايم. به همه شما و بازيكنان تيم اعتقاد دارم ولي نمي‌توانم تحقير پرسپوليس را ببينم. به خاطر هواداران بايد پرسپوليس هم خوب بازي كند و هم نتيجه بگيرد. شما هم به شايعه‌ها توجه نكنيد.
قرار نيست تغييري در كادر فني داشته باشيم و من از همه شما حمايت مي‌كنم. كسي را بركنار نمي‌كنم ولي با اين پتانسيل، توقع دارم آخر فصل، قهرماني پرسپوليس در ليگ را ببينم.» در آخر همه براي قهرماني هم رأي شدند و از برنامه‌هايشان براي شكست مس گفتند. درباره درگيري تازه شيث رضايي و محمد پروين هم بحث شد و قرار است تصميم نهايي درباره آنها در جلسه كميته انضباطي باشگاه و بعد از بررسي گزارش‌هاي سرمربي و سرپرست پرسپوليس گرفته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)