مرجع خبری پرسپولیس : ترک جلسه دیروز کمیته فنی از سوی علی دایی کار خود را کرد و اولین نشانه های آن در تشکیل جلسه کاشانی با بازیکنان در غیاب اعضای کادرفنی تیم نمایان شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، اتفاقی که طی سال های اخیر بی سابقه بوده مدیریت باشگاه در شرایطی که تیم کادرفنی خود را می شناسد در غیاب آنها به صورت مستقیم با بازیکنان تکشیل جلسه دهد.

 

دایی که در روزهای باقی مانده از قراردادش تصمیم گرفت واقعیت ها را به هواداران بگوید و با حمایت میلیونی این سرمایه های باشگاه نشان دهد که در جنگ با کاشانی حق با وی است و مدیران باشگاه نمی خواهند وی نتیجه بگیرد در مقابل حبیب کاشانی قرار گرفت که ترجیح داد در ظاهر سکوت کند و حرف هایش را از طریق روزنامه ای بزند که مدیر مسئولی آن را برعهده دارد.

 

 

گله گذاری های کاشانی از دایی مبنی براینکه چرا از هدایتی حمایت کرده و برخی دیگر از صحبت های وی علیه مدیریت باشگاه کار خود را کرد تا دایی از جلسه خارج شود و در همین گیرودار کاشانی که قافیه را باخته دیده و اذهان عمومی را علیه خود دید تمام شاگردان شهریار را به باشگاه فرا خواند تا بدون اعضا کادر فنی با آنها نشستی برگزار کند که به طور قطع بازتاب های وسیعی درپی خواهد داشت. صرف تشکیل جلسه بدون حضور علی دایی به خودی خود نوعی به حساب نیاوردن مرد شماره یک تیم پرسپولیس از سوی کاشانی می تواند تلقی شود ، فارق از اینکه محتوای جلسه چه باشد.

 

پیش از این جلسه تعبیر و گمانه زمانی های بسیاری از اهداف این جلسه در بین اهالی فوتبال مطرح شد. پیش بینی می شد، کاشانی از بازیکنان بخواهد بدون توجه به اختلافات تمرکز خود را روی قهرمانی در جام حذفی معطوف کنند.

 

اما عده ای دیگر معتقد بودند به احتمال زیاد کاشانی امروز 28 اردیبهشت بازیکنان تیم را از خبر مهمی آگاه می کند و آن خبر کناره گیری خودش از مدیریت در باشگاه پرسپولیس است چون اطرافیان باشگاه اعتقاد دارند کاشانی که پیش از این قول هایی داده بود قصد دارد آنها را انجام دهد تا با این کار مانع از ادامه اختلافات شود. وي به خوبی می داند که همکاری با دایی میسر نیست و یکی باید برود و هم اکنون که سعیدلو قصد دارد، مخالفان وی را به عنوان اعضای هیئت مدیره معرفی کند بهتر است که وی مانند سال 87 استعفا بدهد و برود تا حکم اخراج در کارنامه کاری  وی ثبت نشده باشد.

 

پیش بینی دیگر تشکیل جلسه ای سرشاز از صلح و دوستی بین کادر مدیریت و بازیکنان به جهت به دست آوردن دل بازیکنانی بود که طی روزهای گذشته با شایعات مختلف از جمله مطرح شدن لیست فروش و … موقعیت خود در تیم را متزلزل می دیدند. کاشانی می توانست با تشکیل این جلسه با بازیکنان ضمن آرام نمودن جو حاکم بر تیم به نوعی خود را به عنوان مأمن باشگاه پرسپولیس معرفی کند که قرار گرفتن زیر چتر او مساوی است با رسیدن به موفقیت و آرامش در تیم.

 

همه این اتفاقات حدس و گمان و پیش بینی هایی بود که اکنون پس از تشکیل جلسه و انتشار گزارش آن از سوی سایت باشگاه پرسپولیس باید دید کدام یک به حقیقت نزدیک تر است. چیزی که واضح است این که خبری از کنار رفتن کاشانی نیست و با توجه به عدم حضور خبرنگاران آزاد باید به گزارش تیم رسانه ای مدیریت پرسپولیس اکتفا نموده و سرنخ های این جلسه را از میان صحبت های کاشانی بدست آوریم . صحبت هایی که بیشتر به پاسخ گویی به انتقادات دایی مبنی بر عدم وجود حمایت از کادرفنی ، اختصاص یافته است.

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)