در حاشیه نمایشگاه مطبوعات

مرجع خبری پرسپولیس : حسین هدایتی برای آنکه مقابل هواداران پرسپولیس با کاشانی روبرو نشود آنقدر انتظار کشید تا سرپرست پرسپولیس از نمایشگاه خارج شود!

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، در حاشیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، روز گذشته مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استیل آذین راهی محل این نمایشگاه شدند. حبیب کاشانی به محض ورود به نمایشگاه در حلقه محاصره هواداران پرسپولیس گرفتار شد که از او در خصوص بازگشت کریمی به این تیم سوال می کردند. در این بین جواب کاشانی جالب توجه بود : «تمام اقدامات لازم را برای بازگشت کریمی به پرسپولیس انجام دادیم و فقط منتظر تایید نهایی هدایتی هستیم.» کاشانی که ساعت 14 در نمایشگاه حاضر شده بود پس از دیدار از غرفه های نمایشگاه از این محل خارج شد اما دقایقی بعد حسین هدایتی وارد نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها شد. هدایتی برای آنکه مقابل هواداران پرسپولیس با کاشانی روبرو نشود آنقدر انتظار کشید تا سرپرست پرسپولیس از نمایشگاه خارج شود. هواداران پرسپولیس بلافاصله مالک استیل آذین را دوره کردند و این بار هم در خصوص علی کریمی از او پرسیدند. وی در پاسخ به اصرار هواداران پرسپولیس گفت : «به موقع در خصوص جدایی کریمی از استیل آذین تصمیم می گیریم».

لحظاتی بعد مالک باشگاه استیل آذین در جمع خبرنگاران گفت : «کریمی امانتی در دست استیل آذین است و قصد داریم این امانت را تا پایان فصل حفظ کنیم. بازگشت این بازیکن به پرسپولیس دیر و زود دارد اما…». با این تفاسیر احتمال بازگشت کریمی به پرسپولیس بسیار کم است اما با این حال کاشانی به رقم روابط نه چندان دوستانه اش با آبراموویچ وطنی به تلاش برای جلب نظر وی ادامه می دهد.

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)