عماد رضا رضایت الزمالک را جلب کند سرخپوش می شود

مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس گفت : کمیته داوران فدراسیون فوتبال و کمک داور دربی حداقل از هواداران ما عذرخواهی کنند.


حبيب كاشاني گفت:در فوتبال برد و باخت وجود دارد،اما به نظر من در بازي با استقلال اشتباهات داوري خيلي تأثير گذار بود و از كميته داوران فدراسيون فوتبال مي‌خواهيم كه حقي كه از تيم پرسپولیس ضايع شده را به اين تيم بدهد.

 

وي تصريح كرد:‌البته اين موضوع به اين معني نيست كه بازي روز جمعه 23 مهر تكرار شود،زيرا نتيجه بازي غيرقابل بازگشت است ،اما حداقل كميته داوران فدراسيون فوتبال و كمك داور بازي بايد ازهواداران تيم پرسپولیس عذرخواهي كنند.

 

 

كاشاني يادآور شد:من از هواداران تيم پرسپولیس تشكر مي‌كنم كه با متانت تنها تيم خود را تشويق كردند و با اينكه اشتباه داوري به ضرر تيم ما بود،هيچ عكس العملي از خود نشان ندادند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:كريمي از كمك داروان خوب فوتبال كشورمان است و در سال‌ هاي جواني نيز شاگرد من بود،البته به نظر من برخي از داوران كشورمان ادبيات كلامي خوبي ندارند و بايد نحوه گفتار خود را تصحيح كنند.

 

كاشاني در پايان خاطرنشان كرد:مذاكرات اوليه را با “عمادرضا” انجام داديم و وظيفه جلب رضايت باشگاه” الزمالك “مصر را به وي واگذار كرديم و اگر مشكل خاصي پيش نيايد در نيم فصل دوم از حضور وي در تيم پرسپولیس استفاده مي‌كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)