پرسپولیس نیوز: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من به عنوان یک پیشکسوت قدیمی سعی می کنم همه چیز در آرامش باشد و از همین جا می گویم که تغییرات هیات مدیره صحت ندارد.

جعفر کاشانی در رابطه با اینکه اعلام شده اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده اند اظهار داشت: نمی دانم چرا من هر چه می گویم صحبت هایم را به شکل دیگری انعکاس می دهند. بحث کمیته فنی از قبل وجود داشته و چیز جدیدی نیست. این اعضای کمیته فنی حتی در نقل و انتقالات هم در کنار برانکو حضور داشتند و جلسات هم تشکیل می شد اینطورنیست که بگوییم الان حکمی برای اعضای کمیته فنی صادر شده است. چون نفرات زیادی هستند که می توانند در این کمیته فنی حاضر باشند و فقط محدود به یکسری افراد خاص نیست.

وی ادامه داد: انشااله از این پس جلسات کمیته فنی بیشتر از قبل برگزار می شود تا نقش مشورتی را در کنار برانکو داشته باشد. مطمئن باشید اصالت کمیته فنی خیلی قوی تر از آن است که فکر کنیم فقط چند نفر خاص می توانند در آن باشند بلکه تمام پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس جایگاه شان در کمیته فنی است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اعلام شد طاهری عنوان مدیرعاملی باشگاه را برعهده گرفته اما بعد از آن توسط شما این اننتخاب تکذیب شد تصریح کرد: من این خبر را تکذیب نکردم بلکه گفتم که این کار به شکل رسمی و مکتوب انجام نشده است وگرنه هیات مدیره پرسپولیس هیچ گزینه دیگری به غیر از طاهری برای مدیرعاملی باشگاه در نظر ندارد. مطمئن باشید در اولین جلسه هیات مدیره مدیرعامل طاهری به شکل رسمی و مکتوب اعلام خواهد شد اگر چه همین حالا به صورت شفاهی تمام اعضای هیات مدیره موافقت شان را با این موضوع اعلام کردند.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود قنبرپور خبر مدیرعاملی طاهری را اعلام کرده و به همین دلیل قرار است با او برخورد شود، گفت: من اصلا نمیدانم چه کسی موضوع را رسانه ای کرده اما چیز مهمی نیست که بخواهیم با کسی برخورد کنیم. طاهری قبل از این هم به عنوان سرپرست باشگاه تمام امورات مدیرعاملی را انجام می داد و حالا به خاطر برخی الزامات به خاطر بستن قرارداد با اسپانسر مجبور بودیم هر چه زودتر او را به عنوان مدیرعامل معرفی کنیم.

کاشانی در پایان در واکنش به شایعاتی مبنی بر تغییراتی در هیات مدیره پرسپولیس اذعان داشت: امیدوارم وسط تابستان در باشگاه پرسپولیس برف نبارد. من به عنوان یک پیشکسوت قدیمی سعی می کنم همه چیز در آرامش باشد و از همین جا می گویم که این تغییرات صحت ندارد. چون الان زمان تغییرات نیست. البته این را هم بگویم که صندلی های باشگاه پرسپولیس ارث پدری کسی نیست. الان هم که ما در باشگاه کار می کنیم فقط اعصاب ما خورد می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)