مرجع خبری پرسپولیس : جواد كاظميان مي‌گويد از شعارهاي هواداران پرسپوليس كه پس از خوردن گل اول از ملوان سرداده شد، خيلي ناراحت است. او معتقد است آن‌ها هواداران “واقعي” پرسپوليس نبوده‌اند.

 

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس، درباره ديدار تيمش در هفته دوم ليگ برتر مقابل شاهين اظهار كرد: وضعيت پرسپوليس مطلوب است. بازي اول را هم بايد از ملوان مي‌برديم و واقعا خوب بازي كرديم. بازي كاملا در دست پرسپوليس بود و ملواني‌ها حتي چهار پاس هم نمي‌توانستند به هم بدهند.


وي افزود: پرسپوليس مشكلي در اين بازي نداشت. موقعيت‌هاي گل زيادي در اين بازي خلق كرديم، اما مطمئنم كه تيم روز به روز بهتر مي‌شود. اميدوارم در بازي با شاهين نخستين پيروزي خود را كسب كنيم تا روند خوب خود را آغاز كرده باشيم.


كاظميان همچنين درباره قدرت اين فصل پرسپوليس گفت: پرسپوليس به نقطه خاصي اتكاء ندارد. ما در همه خط‌ها پر مهره هستيم و فكر مي‌كنم از اين نظر تعادل داريم. مطمئن باشيد تيم خيلي خوبي داريم و امسال از مدعيان اصلي خواهيم بود.


هافبك پرسپوليس درباره شعارهايي كه هواداران پرسپوليس پس از دريافت گل از ملوان در حمايت از علي دايي سر دادند، گفت: براي من خيلي عجيب بود. من روي سكوها بودم و تا به حال چنين چيزي نديده بودم. واقعا از اين حركت ناراحت شدم. اصلا باور نمي‌كردم هواداران در نخستين بازي چنين كاري كنند. اصلا در هفته‌هاي اول ليگ هواداران بايد خيلي صبور باشند. مطمئن باشيد آن‌هايي كه شعار دادند، هواداران واقعي پرسپوليس نبودند.


جواد كاظميان درباره وضعيت آمادگي خود هم گفت: من به بازي شاهين هم نمي‌رسم، هفته سوم هم شايد نباشم و فكر مي‌كنم از هفته چهارم به بعد بتوانم در تركيب باشم اما خوشبختانه روز به روز بهتر مي‌شوم و به آمادگي مطلوب مي‌رسم.


وي در پايان گفت: من با همه پرسپوليسي‌ها رفيق هستم، بيشتر با اولادي، معمارزاده و بادامكي و شيري رفيقم و همه به فكر موفقيت پرسپوليس در اين فصل هستيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)