مرجع خبری پرسپولیس : به هواي بازگشت به پرسپوليس، ليگ امارات را ترك كرد و به ايران بازگشت اما وجود يكسري مسايل مانع از اين شد تا جواد كاظميان فصل گذشته به اين خواسته‌اش برسد.


اين بازيكن در ليگ دهم به جاي پرسپوليس سر از سپاهان درآورد تا يك فصل سخت و پر فراز و نشيب را در اين تيم اصفهاني پشت سر بگذارد. همان مشكلات باعث شده تا كاظميان براي انتخاب تيم آينده‌اش دچار وسواس شديد شود و با وجود گذشت دو هفته از شروع فصل نقل و انتقالات، هنوز تصميم قطعي درباره آينده‌اش نگرفته باشد.

 

البته جواد كاظميان منتظر تماس پرسپوليسي‌ها هم هست و از اين‌رو براي انتخاب تيم آينده‌اش چندان عجله‌اي ندارد.

 

 

در فصل پر خبر و پر حاشيه نقل و انتقالات خيلي بي‌سر و صدا دنبال انتخاب تيم فصل آينده‌ات هستي؟!
چون هميشه دنبال آرامش بوده و هستم و دوست ندارم كاري انجام دهد كه آرامشم را بر هم بزنم و به همين دليل تا تصميم قطعي درباره تيم آينده‌ام نگيرم صحبتي در خصوص آن نمي‌كنم.

 

فكر نمي‌كني دير انتخاب كردن تيم آينده‌ات و دور بودن از تمرينات گروهي باعث شود به لحاظ بدني افت كني؟
مدتي است كه به صورت انفرادي تمرين مي‌كنم و به دنبال اين هستم تا آمادگي‌ام را حفظ كنم.

 

با سپري كردن يك فصل نه‌چندان خوب در اصفهان قطعا به دنبال اين هستي تا براي فصل آينده‌ انتخاب خوبي داشته باشي. اينطور نيست؟
حضور در سپاهان براي من تجربه جديدي بود و ديگر ترجيح مي‌دهم در اين خصوص صحبتي نكنم. در حال حاضر به اين فكر هستم تا انتخابي خوب براي فصل آينده‌ام داشته باشم.

 

شنيده‌ايم براي فصل آينده در ليست حميد استيلي قرار داري. آيا در جريان اين قضيه هستي؟
نه. از اين قضيه بي‌اطلاع هستم و مسوولان پرسپوليس هم تاكنون هيچ صحبتي و مذاكره‌اي با من انجام نداده‌اند. هميشه دوست داشتم به پرسپوليس بازگردم ولي يكسري مشكلات مانع از اين شد تا فصل گذشته به اين تيم بازگردم.

 

پس قطعا اگر با پيشنهاد پرسپوليسي‌ها مواجه شوي آن را قبول مي‌كني؟
بله. از خدايم است كه دوباره پيراهن اين تيم را بر تن كنم و براي بازگشت به اين تيم لحظه‌شماري مي‌كنم. كار كردن با آقاي استيلي را دوست دارم و اميدوارم زمينه كار در تيم ايشان برايم مهيا شود. اين هم از شانس من بوده كه در گذشته مشكلاتي وجود داشته تا در اين تيم نباشم و به همين دليل هم فصل گذشته سر از سپاهان درآوردم. مدت‌هاست كه مي‌گويم اولويتم با پرسپوليس است اما تاكنون از سوي اين باشگاه پيشنهادي به من نشده است.

 

از پيشنهادهايت از ساير تيم‌ها برايمان بگو.
دوست ندارم بگويم كه از چه تيم‌هايي پيشنهاد دارم چون مثل اين فوتباليست‌هاي جديد و تازه‌وارد دنبال بازارگرمي نيستم.

 

تو بارها گفتي كه ديگر تمايلي به بازي در شهرستان نداري. با اين اوصاف مي‌توان گفت كه پيشنهادهايت از تيم‌هاي تهراني است؟!
بله. بارها گفته‌ام كه ديگر دوست ندارم در شهرستان بازي كنم ولي در حال حاضر با يك تيم شهرستاني به توافق رسيده‌ام ولي فعلا با اين تيم قراردادي امضا نكرده‌ام.

 

چرا؟
چون براي فصل آينده‌ اولويتم با پرسپوليس است و به همين دليل فعلا منتظر پرسپوليسي‌ها هستم و تا جايي كه بتوانم منتظر آنها مي‌مانم.

 

اين تيم شهرستاني تراكتورسازي است؟ چون فصل گذشته هم به پيشنهاد امير قلعه‌نويي به سپاهان رفتي.
نه. تراكتورسازي نيست تا چند روز ديگر صبر مي‌كنم و اگر از پرسپوليس پيشنهادي به من نشد آن وقت قراردادم با همان تيم را نهايي مي‌كنم. تمام سعي‌ام اين است تا براي فصل آينده انتخاب خوبي داشته باشم. مي‌خواهم در ليگ يازدهم آنقدر خوش بدرخشم تا ثابت كنم به دنبال بازگشت به روزهاي اوجم هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)