پرسپولیس نیوز :بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: اگر به ملی‌پوشان قول پاداش داده شده بهتر است به آنها پرداخت شود ولی به نظرم اگر آنها صبر می‌کردند بهتر بود.

جواد کاظمیان که این روزها در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کرده است درباره حضورش در این کلاسها گفت: ما ابتدا به کلاس‌های C رفتیم و حالا در کلاس‌های B شرکت می‌کنیم، قرار است همینگونه ادامه بدهیم و اعتقاد دارم دنیای مربیگری کاملاً با دنیای بازیگری فرق می‌کنم و باید به شکل دیگری به این موضوع نگاه کنیم.

وی در خصوص صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی گفت: ما هیچوقت از گروهمان در جام جهانی صعود نکرده‌ایم و این بار نتایج خوب بود، هم گل نخوردیم و هم رکورد زدیم البته به نظرم گروه ما کمی از گروه ژاپن و عربستان راحت‌تر بود ولی به نظرم کی‌روش کار بزرگی انجام داد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص بیانیه مشترک بازیکنان تیم ملی و اینکه آیا در زمان شما هم چنین اتفاقاتی می‌افتاد، گفت: زمان ما هم همین بود ولی من اتفاقاتی در فوتبالمان می‌بینم که در هیچ کجای دنیا نیست. همین حالا بازیکنان نفت را دیدم که اردویشان کنسل شد ولی تا آنجا که من می‌دانم از زمان که کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شده پاداش‌ها به موقع بوده است.

وی افزود: چند سالی که من فوتبال بازی کردم درآمدم همیشه از باشگاه‌ها بود نه تیم ملی و کسب عنوان‌ها در تیم ملی برایمان افتخار محسوب می‌شود. از سوی دیگر اعتقاد دارم اگر پاداشی برای ملی پوشان در نظر گرفته شده باید به آنها پرداخت شود ولی اگر بازیکنان تیم ملی کمی صبر می‌کردند بهتر بود.

کاظمیان در پاسخ به این سوال که آیا صعود تیم ملی را کمرنگ‌تر از دوره‌های گذشته دید یا خیر، گفت: صعود روز آخر مثل دوره پیش لذت دیگری دارد ولی فکر می‌کنم این بار چون ۲ بازی زودتر صعود کرده بودیم صعود ملی‌پوشان کمرنگ‌تر به چشم آمد.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: امیدوارم پرسپولیس مقابل الاهلی یک بازی با هدف داشته باشد و به نظرم الاهلی نسبت به الهلال و العین تیم قوی‌تری نشان نداد و من خیلی خوشبینم که پرسپولیس الاهلی را ببرد.

بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در دوران فوتبالش تیمی به آشفتگی این روزهای استقلال دیده است یا خیر، گفت: این بحران‌ها طبیعی است و ممکن است تیم‌های بزرگ دنیا هم آن را داشته باشند. شاید در استقلال کمی بیشتر این حواشی به چشم آمده اما من مطمئن هستم استقلال از این شرایط خارج خواهد شد و اگر اینگونه باشد می‌تواند رقیب خوبی برای پرسپولیس شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد علیرضا منصوریان چیست، گفت: من پرسپولیسی‌ هستم و نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم اما امیدوارم موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)