پرسپولیس نیوز : جواد کاظمیان درباره شرایط تراکتورسازی، حواشی اخیر این تیم، بازی با پرسپولیس و رویارویی با یحیی گل محمدی صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:

*درباره شرایط تراکتورسازی صحبت کن.
– با بردی که مقابل آلومینیوم بدست آوردیم سهمیه آسیایی مان را برای سال آینده قطعی کردیم. با این حال قطعا روز جمعه برای برتری به میدان می رویم چراکه شانس دوم شدن و نایب قهرمانی داریم. نکته قابل توجه این است که اگر بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم، 65 امتیازی می شویم. سال گذشته هم تراکتور با امیر قلعه نوعی 65 امتیاز گرفت و امسال هم می توانیم به این رکورد برسیم. به نظرم امسال نتایج خوبی کسب کرده ایم و با اینکه در آسیا نتوانستیم به دور بعد برسیم اما در لیگ اگر بدشانس نبودیم می توانستیم حتی عنوان قهرمانی را هم بدست آوریم.

* تراکتورسازی حاشیه های زیادی را پیرامون خود می بیند. این حواشی به تیم ضربه نمی زند؟
– من از وقتی به تراکتورسازی آمدم به خودم قول دادم دور هرچی حاشیه است را خط بکشم اما باید بگویم تونی مربی خوب و دوست داشتنی بود. در بازی با آلومینیوم هم واقعا جای اولیویرا کنار زمین خالی بود و از رفتن او بسیار ناراحت شدم. جعفری هم برای تراکتورسازی زحمت کشیده اما نمی دانم چرا استعفا داد. امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به تیم ضربه نزند و سال آینده هم مثل امسال شاهد حضور یک تیم منسجم و قدرتمند از تراکتورسازی در لیگ باشیم.

* بازی با پرسپولیس را چطور می بینی؟
– پرسپولیس با اینکه فینال حذفی را واگذار کرده اما همیشه پرسپولیس است. بازی حساسی با پرسپولیس داریم و در حضور هوادارانمان مطمئنم یک بازی جذاب و پرگل را شاهد خواهیم بود.

* در تعطیلات نیم فصل با ناراحتی از پرسپولیس جدا شدی. قطعا انگیزه خاصی برای بازی جمعه داری؟
– این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد اما واقعیت این است که در پرسپولیس به من بی رحمی کردند. آن روزها را اصلا فراموش نمی کنم. البته از کسی ناراحت نیستم، از رفتاری که با من شد ناراحتم. خوشحالم که در نیم فصل دوم روزهای خوبی داشتم و در کنار هواداران تراکتورسازی ایام آرامی را سپری کردم.

* شنیدی یحیی گل محمدی استعفا داده است؟
– من درباره این آقا هیچ حرفی ندارم.

* روز جمعه به سمت نیمکت پرسپولیس می روی؟
– دلیلی ندارد این کار را بکنم.

* اگر گل بزنی چطور؟ شادی می کنی؟
– این حرف ها کلیشه ای است اما چیزی که مسلم است من بازیکن تراکتورسازی هستم و در بازی روز جمعه برای موفقیت تیمم هر کاری می کنم. هواداران تراکتورسازی به گردن من خیلی حق دارند. آنها بودند که من را به گرمی پذیرفتند. درست است که بازی با پرسپولیس برای من متفاوت از سایر بازی ها است اما به عشق هواداران تراکتور بهترین بازی ام را انجام می دهم.

* مهدی مهدوی کیا مظلومانه از فوتبال خداحافظی کرد. به نظرت حق او این خداخافظی بود؟
– من در فینال حذفی از دو چیز ناراحت شدم، یکی باخت پرسپولیس بود که به خاطر هواداران از این موضوع بسیار ناراحت شدم و دوم به خاطر نوع خداحافظی مهدوی کیا. حق مهدی بیش از اینها بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)