مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای بازی با استقلال نقشه‌های زیادی دارم و یک گل برای هواداران در دربی کنار گذاشته‌ام.


جواد کاظمیان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره آخرین وضعیت سرخپوشان گفت: بعد از پیروزی ارزشمندی که برابر صنعت نفت آبادان کسب کردیم، روحیه مان عوض شده است و تا حدودی از زیر فشار انتقادات خارج شدیم.

 

با این برد تمام حرف و حدیث ها به پایان رسیده و روزهای بهتری در انتظارمان خواهد بود.هنوز ابتدای لیگ است و مسابقات زیادی باقی مانده تا بتوانیم قدرت واقعی پرسپولیس را به رخ حریفانمان بکشیم.

 

وی درباره چهار گلی که تاکنون به ثمر رسانده است، نیز اظهار داشت: همیشه سعی کرده ام از فرصت هایی که نصیبم می شود، استفاده کنم و خوشحال هستم که چهار گل برای پرسپولیس به ثمر رساندم. هیچ چیزی برایم ارزشمند تر از خوشحال کردن هواداران نیست و واقعا از این بابت شاکر خداوند هستم.

 

کاظمیان افزود: خیلی از موارد دست به دست هم داد تا در لحظات آخر فصل نقل و انتقالات دوباره به پیراهن پرسپولیس برسم؛ اتفاقی که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. با سختی به پرسپولیس آمدم و توانسته ام تا حدودی رضایت کادر فنی را جلب کنم.

 

مهاجم پرسپولیس در مورد این که به آقای گلی هم فکر می کند، نیز اظهار داشت: گلزنی در پرسپولیس لذت بخش است، اما به آقای گلی فکر نمی کنم. تمام هدفم این است تا از فرصت ها به نحو احسن بهره ببرم و به همین دلیل موفقیت پرسپولیس برایم از آقای گلی مهمتر است. باید بگویم گلزنی در پرسپولیس هیجان خاصی دارد که نمی‌شود آن را توصیف کرد.

 

کاظمیان درباره این که دو اخطاره است و آیا او نگران نیست که دیدار با استقلال را از دست بدهد، گفت: در بازی با ذوب آهن اصفهان باید حواسم را جمع کنم که اخطار نگیرم. برای بازی با استقلال نقشه های زیادی دارم و یک گل برای هواداران در دربی کنار گذاشته ام.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)