پرسپولیس نیوز : دبیر سازمان لیگ برتر گفت: درخواست‌هایی برای تمدید زمان نقل و انتقالات به ما ارسال شده که هیئت رئیسه سازمان لیگ تا دو روز آینده در این ارتباط تصمیم می‌گیرد.

علی کاظمی در مورد اینکه چند باشگاه از جمله ذوب‌آهن اصفهان درخواست کرده‌‌اند زمان نقل و انتقالات تمدید شود، گفت: همانطور که گفتید در خواست‌هایی به ما ارسال شده که طی آن چند باشگاه خواستار تمدید زمان نقل و انتقالات بودند. این مسئله را در دستور کار هیئت‌رئیسه سازمان لیگ قرار دادیم و ظرف یکی دو روز آینده در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی افزود: به دو دلیل این درخواست‌‌ها مورد بررسی قرار می گیرد. اول اینکه با توجه به انجام بازی‌های ملی به بازیکنان ملی‌پوش 15 روز استراحت داده شد تا از 2 مرداد لیگ برتر شروع شود و دلیل دوم اینکه مسابقات پلی‌آف به تازگی به اتمام رسید و این تیم‌ها نتوانستند در جذب بازیکن اقدام کنند. البته اگر نقل و انتقالات تمدید شود این مسئله مشمول بازیکنان خارجی نمی‌شود.در حال حاضر فرصت نقل و انتقالات تا 15 مرداد است.

دبیر سازمان لیگ برتر در مورد زمان قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی مسابقات لیگ امسال به صورت قطعی در تاریخ 18 تیر انجام می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)